صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱  ، 
کد خبر : ۲۹۵۲۹۰

حرف روز/ راز سرباز صفر بودن

سردار قاسم سلیمانی در بيانيه‌اي تأکيد کرد: «حقير سرباز صفر ولايت و نظام جمهوري اسلامي و ملت شجاع و عزيزتر از جانم بوده و ان‌شاء‌الله با استعانت از خداي سبحان تا آخر عمر در همين جايگاه «سربازي» خواهم بود. [...]»
پایگاه بصیرت / علی قاسمی
یادداشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ دستگاه تبلیغاتی دشمن بار دیگر فعال شده و این بار به ترور شخصیتی رویش‌های انقلابی، ملی و اسلامی ایران عزیز روی آورده است. سردار قاسم سلیمانی، فرمانده محبوب و مردمی پس از هجمه دو سال اخیر رسانه‌ها و نهادهای اطلاعاتی خارجی علیه وی، بار دیگر هدف اقدامات تخریبی قرار گرفته است. به دنبال فضاسازي‌هاي رسانه‌اي و عمليات رواني هفته‌هاي اخير رسانه‌هاي بيگانه و نيز برخي مقامات آمريکايي پيرامون این فرمانده محبوب، مردمي، انقلابي و ولايت‌مدار، وی در بيانيه‌اي تأکيد کرد: «حقير سرباز صفر ولايت و نظام جمهوري اسلامي و ملت شجاع و عزيزتر از جانم بوده و ان‌شاء‌الله با استعانت از خداي سبحان تا آخر عمر در همين جايگاه «سربازي» خواهم بود. از همه برادران و خواهران عزیزم خواهشمندم با بی‌اعتنایی به اظهارات فریبکارانه و تفرقه‌افکنانه دشمنان اجازه ندهند وقت ارزشمند خدمتگزاران این ملت صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان گردد.»
همه می‌دانند دشمن‌شناسی، موقعیت‌شناسی و ولایت‌پذیری راز مقبولیت سردار سلیمانی نزد میلیون‌ها دوستدار او در خارج و داخل است و این مهم از آنجا نشئت می‌گیرد که حاج‌قاسم به درستی قطب‌نمای صحنه نبرد را که دشمن برای تغییر و انحراف آن در تلاش است، برای هواداران و دوستداران میلیونی‌اش در داخل و خارج تبیین کرد و با سرباز خواندنش بار دیگر اوج ولایت‌پذیری خود را نشان داد تا راه را همچنان گم نکند. این راز همانی است که امروز امت انقلابی ایران، به‌ویژه مسئولان به شدت نیازمند آن هستند تا از مسیر ترسیم شده و خط رهبری خارج نشوند.
در این وضعیت حساس، مهم‌ترین وظایف نخبگان سیاسی و نظامی کشور شناخت دشمن و شگردهای آن است، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب دشمن‌شناسی را وظیفه‌ای مستمر می‌دانند و می‌فرمایند: «ملت ایران به همان نسبت که دشمن، روش‌های خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده‌تر می‌کند، باید بر هوشیاری و آگاهی خود بیفزاید و با آمادگی معنوی، فکری، سیاسی و حفظ وحدت و اتصال و ارتباط با یکدیگر، چهره دشمن را در هر لباسی که هست، شناسایی کند».
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات