تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱  ، 
کد خبر : ۲۹۵۹۴۴

آغاز آتش‌بس سه روزه در یمن

ائتلاف متجاوز به یمن به سرکردگی عربستان، از موافقت با درخواست سازمان ملل متحد مبنی بر اجرای آتش‌بس سه روزه در یمن، از ساعت 11:59 امشب به وقت عربستان خبر داد.
به گزارش گروه بین الملل بصیرت به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، آتش بس سه روزه در یمن، در نخستین ساعت روز پنجشنبه 28 مهرماه آغاز شد.
 این در حالی است که در آستانه آغاز آتش‌بس سه روزه، جنگنده های متجاوز سعودی به بخش المصلوب در منطقه الجوف را مورد حمله قرار دادند.
منابع یمنی هم از حمله موشکی ارتش ایت کشور به یک پایگاه سعودی در جیزان و انهدام بیش از 10 خودرو موجود در این پایگاه خبر می دهند.
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن، امروز در گفتگو با العالم تاکید کرده بود که آتش بس موقت در یمن بی فایده است و آتش‌بس همه جانبه و رفع محاصره و ممنوعیت پروازی می تواند به بحران در یمن خاتمه دهد.
تنها چند دقیقه پس از آغاز آتش‌بس اعلام خبرنگار العالم گزارش داد؛ جنگنده‌های متجاوز سعودی، با نقض آتش‌بس، منزلی را در استان تعز هدف قرار دادند.
منابع یمنی نیز اعلام کردند که در نخستین دقایق «آتش‌بس»، مزدوران دشمن سعودی، دو محله در منطقه "قلعه قاهره" در استان تعز یمن را بمباران کردند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات