صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶  ، 
کد خبر : ۲۹۶۶۶۳

از توصیه اصغرزاده به دولت تا چهارمین فراکسیون مجلس

۱- دولت روحانی باید در ماه‌های آینده برگ‌های جدید رو کند
ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت آقای روحانی در طول سه سال گذشته روی برجام تمرکز کرده و به منظور به سرانجام رساندن این توافق، در حوزه‌های مختلف دست به عقب‌نشینی زده است. البته انصافاً در حوزه اقتصاد، تلاش آقای روحانی در زمینه ثبات مالی و انضباط مالی، قابل توجه است؛ ولی ممکن است اشتباهات دولت کار دستش دهد. وی افزود: دولت آقای روحانی باید آمادگی داشته باشد تا در ماه‌های آینده برگ‌های جدیدی به نمایش بگذارد و افکار عمومی را با خود نگه دارد. افزون بر این، باید به افکار عمومی و مردم نشان دهد که دولت دوم می‌خواهد چه کاری انجام دهد. اگر این چشم‌انداز برای مردم روشن نشود، در انتخابات ۱۳۹۶، هم خود دولت و هم اصلاح‌طلبان به عنوان حامیان دولت دچار مشکل می‌شوند.

۲- زمزمه‌ تشکیل «چهارمین» فراکسیون سیاسی مجلس
فراکسیون «ولایت» و «امید» نخستین فراکسیون‌هایی بودند که در ماه‌های نخست تشکیل مجلس به ترتیب با ریاست معنوی «علی لاریجانی» و «محمدرضا عارف» به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کردند. پس از چند ماه فعالیت فراکسیونی، نوای تشکیل فراکسیون سومی با نام «اعتدالیون» یا «مستقلان» به گوش رسید و در نهایت سومین فراکسیون سیاسی مجلس با عنوان «مستقلان ولایی» و با ریاست کاظم جلالی کار خود را آغاز کرد. با این اوصاف و پس از گذشت پنج ماه از تشکیل رسمی مجلس شورای اسلامی، زمزمه تشکیل فراکسیون چهارمی از دل فراکسیون‌های مذکور به گوش می‌رسد. گفتنی است، تشکیل فراکسیون‌های متعدد در مجلس ضمن کاهش قدرت فراکسیون‌های اکثریت (ولایت) و اقلیت (امید)، به نوعی توان کار تشکیلاتی در مجلس را کاهش داده و زمینه نفوذ افراد پرقدرت مجلس دهم را بیشتر می‌کند.

۳- تأمین منابع مالی شبکه انهدام «بنیان خانواده» از قلب کشور!
شبکه جم به دلیل پخش سریال‌ها و فیلم‌هایی با مضامین خیانت و تجاوز در بین مردم، به یکی از عوامل ترویج مطالب ضدفرهنگی و دینی معروف است. این شبکه با تبلیغات گسترده، توانسته هزینه‌های خود را به راحتی از جیب ایرانیان داخل کشور تأمین کرده و به مسیر شوم خود در از بین بردن نهاد خانواده ایرانی ادامه دهد! با بررسی بسیاری از تبلیغات پخش شده در شبکه جم مشخص شد، شماره تلفن‌های قرار داده شده برای دریافت محصولات جزء شماره‌های ثبت شده در اپراتورهای داخل کشور است و این یعنی سفارش‌دهندگان آگهی‌ها بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای به راحتی با پرداخت هزینه تبلیغات، به تبلیغ فروش محصولات خود در این شبکه مشغول بوده و هیچ نهادی تاکنون با آنان برخورد نکرده است!

۴- نشست سوروس با دموکرات‌ها برای بازپس‌گیری قدرت
«جرج سوروس»، میلیاردر جنجالی آمریکا که به پدر انقلاب‌های رنگی مشهور شده و چندین نفر از ثروتمندان لیبرال آمریکا که میلیون‌ها دلار برای به قدرت رساندن هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هزینه کردند، با هدف تدوین راهبردهایی برای مقابله با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و بازپس‌گیری قدرت از وی، نشستی سه روزه با اعضای حزب دموکرات ترتیب داده‌اند. نشریه پالیتیکو گزارش داد: هدف این نشست، سرازیر کردن منابع مالی به منظور ضدیت با دونالد ترامپ است. این نشریه آمریکایی گزارش داده است، در این نشست چهره‌های مطرح حزب دموکرات، مانند «نانسی پلوسی» و «الیزابت وارن» حضور دارند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات