صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳  ، 
کد خبر : ۲۹۷۰۷۰

اخبار کوتاه دوشنبه 15 آذر

۱۴۰ دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به آخوندی وزیر راه و شهرسازی ضمن انتقاد از ساختار فرسوده و کهولت‌زده فنی و مدیریتی راه‌آهن کشور نوشتند: «یکی از ابهامات موجود در این بین، ادعاهای مطرح شده پیرامون ارتباط ذی‌نفعانه یکی از مقامات ارشد راه‌آهن وزارتخانه شما و همسر وی با شرکت «مهاران» (مسئول سامانه سیگنالینگ و مخابراتی راه‌آهن) است که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر شفاف‌سازی قابل قبولی از طرف حضرت‌عالی در این رابطه صورت گیرد.»
انتشار عکسی از دختر موی‌تای کار ایران در مسابقات روسیه و روی سکو رفتن او همراه با نماینده رژیم صهیونیستی انتقادات فراوانی را برانگیخت و حتی عذرخواهی رئیس انجمن موی‌تای نیز ذره‌ای از انتقادهای موجود نکاست. سلطانی‌فر وزیر ورزش نیز در گفت‌وگویی ضمن محکوم کردن این حرکت اعلام کرد که مسئولیت هر اتفاقی در تیم‌های اعزامی ایران برعهده رئیس فدراسیون است و هیچ‌گونه قصوری در این زمینه پذیرفته نیست.
چند روز پس از فعالیت یک حساب کاربری به نام محمود احمدی‌نژاد دفتر احمدی‌نژاد به آن واکنش نشان داد و نوشت: تنها محتوای حساب‌های رسمی اینستاگرام، گوگل‌پلاس و تلگرام متصل به پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر احمدی نژاد مورد تأیید این پایگاه است و هرگونه استفاده از لوگو و نام این پایگاه اطلاع‌رسانی غیر مجاز بوده و قابل پیگیرد قانونی است.
در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال ۹۶ عوارض واردات خودروهای سواری معادل پنج درصد قیمت روی کشتی افزایش خواهد یافت. که درآمد حاصل از این افزایش ۲۶۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. همچنین در لایحه بودجه سال آینده از محل افزایش عوارض شماره‌گذاری خودروهای وارداتی که اولین بار شماره‌گذاری می‌شوند، ۲۳۰ میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تهدید کرد: در صورت توجه نکردن مسئولان به درخواست‌های مکرر این شورا مبنی بر برگزار نشدن نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، طی فراخوانی مقابل آن محل زنجیره انسانی تشکیل خواهیم داد.
سیدحسین نقوی حسینی، از تحویل کامل سامانه پدافند هوایی اس۳۰۰ از سوی روسیه به کشورمان خبر داد و گفت: پروژه اس ۳۰۰ با تمام فراز و نشیب خود در نهایت عملیاتی و به کشورمان منتقل شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات