آذربایجان شرقی >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲  ، 
کد خبر : ۲۹۷۰۸۱

زمانه جبران خسارت فرا رسیده است

اکنون که شاهد رونمایی مجددی از چهره واقعی شیطان بزرگ با تصویب تمدید 10 ساله تحریمها علیه ایران عزیزمان هستیم، جای آن دارد که از این حادثه تلخ تاریخی درس عبرت گرفته و با شتابی بی وقفه اما هوشمندانه در پی جبران خسارات به بار آمده باشیم
پایگاه بصیرت / علی محمّد عزّتی*
   توافقنامه برجام با تمامی ظرافت ها و پیچیدگی های عوام فریبانه اش در حالی مورد قبول دولتمردان ما قرار گرفت که رهبر معظم انقلاب، بارها در بیاناتی روشنگرانه در جلساتی خصوصی و عمومی به صراحت، خطر کیدهای دشمن را گوشزد کرده و بدعهدی های آمریکا و دشمنان انقلاب و اسلام را متذکر شده بودند و با غیرقابل اعتماد دانستن آمریکا و گوشزد کردن خیانتها و جنایات آنان، پایان غم انگیز این توافقنامه را پیش بینی کرده بودند، اما متاسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با تعجیلی خاص و در عرض کمتر از 20 دقیقه، این توافق نامه را به تصویب رساندند.
   اکنون که شاهد رونمایی مجددی از چهره واقعی شیطان بزرگ با تصویب تمدید 10 ساله تحریمها علیه ایران عزیزمان هستیم، جای آن دارد که از این حادثه تلخ تاریخی درس عبرت گرفته و با شتابی بی وقفه اما هوشمندانه در پی جبران خسارات به بار آمده باشیم و برای برون رفت از مشکلات موجود، با اعتماد به قدرت و توان فناناپذیر فکری و عملی مردم، حرکتی معقول را آغاز کنیم.
   اکنون زمان آن فرا رسیده است که :
•    کسانی که در بدنه دولت و مجلس شورای اسلامی، فریب نقشه های شوم دشمن را خورده اند، با حضور در رسانه های ملی از مردمی که به آنان اعتماد کرده و زمام امورشان را به آنان سپرده بودند، به جای صغری کبری کردن و فرافکنی تقصیرات به گردن دیگران، عذرخواهی کرده و در پی جبران این حقّ النّاس تضییع شده برآیند.
•    قوه قضائیه با پیگیری مجدّانه، افرادی را که عامدانه و علیرغم فهم نتایج برجام، مصرّ به تصویب آن بودند و همچنین جاسوسان و نفوذیها و کسانی که به آنان اجازه حضور داده بودند را شناسایی و مجازات نماید.
•    دولتمردان جدید و کسانی که خواهان حضور در صحنه های سیاسی و تصمیم گیری های آتی کشور هستند، این واقعه را آیینه عبرتی برای خود قرار دهند و هرگز فریب دشمن را نخورند.
•    همگان باید بدانند که ولایت فقیه، خیرخواهانه و با تمام وجود در پی هدایت سیاسی و معنوی کشور است، لذا برای حرکت در صراط مستقیم و ایمن ماندن از خطرات دشمن و عاقبت به خیری، راهی جز حرکت در مسیر ولایت و عمل به بیانات روشنگرانه ایشان نداریم.
•    با توجه به نزدیکی موعد انتخابات، ملت برای مقابله با مشکلات موجود و خروج از گرداب فتنه ها باید در انتخاب افراد صالح و صلاحیت دار، تمام توان خود را به کار گیرد و در ادای این تکلیف شرعی، فریب عوامفریبی های برخی از کاندیداها را نخورده و از انتخابی عجولانه و بر مبنای بی بصیرتی بپرهیزند.
* میانه     

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات