صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۹۸۰۷۷

اخبار کوتاه چهارشنبه 15 دی

شیخ نعیم قاسم، جانشین «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی در مراسم اولین سالگرد شهادت شیخ محمدباقر النمر، روحانی برجسته عربستانی که در بیروت برگزار شد، گفت: شیخ نمر به شهادت رسید، زیرا او راضی به ظلم نبود؛ بنابراین با کشته شدن او پیروز شد؛ اما عربستان شکست خورد. وی تأکید کرد: رژیم سعودی امروز از به دلیل ظلم و استبداد در داخل عربستان و کشورهای همسایه، نوک پیکان ظلم به شمار می‌رود.
«سمیر علیوه» عضو مجلس نمایندگان مصر، مبارزه حقیقی با تروریسم را تنها راه حمایت از ثبات در سوریه برشمرد و گفت: بایستی در کنار ارتش دولت سوریه به عنوان تنها نماینده مشروع در سوریه جنگید، اما متأسفانه کشورهای عربی به این موضوع اعتنا نکرده و دیگر کشورها، همانند ایران و روسیه آن را درک کرده و اکنون از تمامیت ارضی سوریه دفاع می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب فضای مجازی قتلگاه جوانان در کشور شده است، اظهار داشت: دولت باید اهتمام جدی برای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی داشته باشد و ستاد بحرانی برای جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی تشکیل دهد.
شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان به منظور تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام طرح یاد شده، مشروط به استفاده نکردن از منابع جدید بانک مرکزی و با تشخیص و تأیید بانک عامل موافقت کرد.
به دنبال گزارش شبکه دیده‌بان شفافیت و عدالت، «جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور در نامه‌ای به دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خواستار بررسی عملکرد وزیر صنعت در ارتباط با دستور لغو حکم جریمه سه هزار میلیارد تومانی وضع شده برای شرکت ال‌جی شد.
دادستان تهران با بیان اینکه ۷۰ نفر محکوم به جاسوسی در زندان‌های تهران تحمل حبس می‌کنند، گفت: این افراد اطلاعات کشور را در حوزه‌های مختلف اتمی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به دشمنان ارائه کرده‌اند.
همزمان با رونمایی از مقبره سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی انتقادات مردم نیز آغاز شده است؛ چرا که نوشته‌های قبر و مقبره مؤذن‌زاده اردبیلی به حروف لاتین است و انتقادکنندگان، این اقدام را شیطنت جریان پان‌ترکیسم می‌دانند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات