صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳  ، 
کد خبر : ۲۹۸۹۰۹

اخبار کوتاه یکشنبه 10 بهمن

معاون شرکت بازرگانی دولتی گفت: برای کاهش قیمت تمام شده برنج وارداتی برای شب عید به طور موقت عوارض ۵۰۰ تومانی هر کیلو برنج حذف شده است. طبق آمارها سالیانه ۳ میلیون تن برنج در کشور مصرف می‌شود که از این میزان حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن از محل برنج داخلی و مابقی از طریق واردات کشورهایی همچون هند، پاکستان و اوروگوئه تأمین می‌شود.
هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل ایران‌‌خودرو درباره میزان سرمایه‌گذاری محقق شده از سوی پژو در ایران اظهار داشت: قرار بود ۵۰۰ میلیون یورو با همکاری مشترک ایران‌‌خودرو و پژو در ایران سرمایه‌گذاری شود که تا به حال ۱۰۰ میلیون یورو از این سرمایه‌گذاری صورت گرفته که نیمی از آن سهم پژو و نیمی دیگر نیز سهم ایران‌خودرو بوده است.
دکتر ملک‌زاده، معاون تحقیقات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سرطان‌ها را می‌توان با افزایش مصرف میوه و سبزیجات تازه، افزایش فعالیت‌های بدنی و کاهش مصرف گوشت قرمز، به ویژه سوسیس و کالباس کنترل کرد، گفت: هم اکنون سرطان در کشور ما ۳۰ تا ۴۰ درصد پایین‌تر از تمامی کشورها از جمله کشورهای همسایه است.
مجتبی درودیان، رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان اعلام کرد: سرانجام پس از چند روز رایزنی و ارزیابی مکان‌های پیشنهادی برای اسکان کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو، پاساژی برای استقرار آنها و آغاز فعالیت این اصناف تعیین شد. پاساژ نور واقع در تقاطع خیابان ولی‌عصر(عج) ـ طالقانی که هم‌اکنون ۷۰۰ واحد خالی دارد.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است، چهار شرکت هوایی بزرگ مستقر در کشورهای همسایه ایران، با تبعیت از دستورالعمل جدید ترامپ، هم از فروش بلیط آمریکا به ایرانیان و هم از سوار شدن ایرانیان به هواپیماهای راهی آمریکا جلوگیری می‌کنند.
شیخ «عبدالله الدقاق» نماینده آیت‌الله عیسی ‌قاسم گفت: رژیم آل‌خلیفه بی‌شک برای اخراج شیخ عیسی قاسم از بحرین برنامه‌ریزی کرده و تصمیم گرفته است روز دوشنبه حکم ایشان را اعلام کند؛ اما مردم باید محاصره الدراز را بشکنند.
یک منبع آگاه در مشهد مقدس اظهار داشت: حکم خادمی حسین فریدون در حرم مطهر رضوی به تعلیق در آمده است. روابط‌عمومی آستان قدس رضوی خبر تعلیق حکم خادمی حسین فریدون را تأیید کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات