صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷  ، 
کد خبر : ۲۹۹۵۳۵

از پیشنهاد عجیب تا 21 فرد پیشنهادی

۱ـ هیچ رزمایشی متوقف نشده است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به برخی شایعات در زمینه توقف برنامه‌های دفاعی و رزمایش‌ها پاسخ داد و گفت: تا به امروز هیچ برنامه دفاعی و رزمایشی متوقف نشده است. سردار حسین دهقان، اظهار داشت: امروز در همه حوزه‌های صنعت دفاعی، نظیر هوا و فضا و در بخش موشک‌های زمین به زمین، موشک‌های بالستیک دوربرد را تا برد مناسب و قابل قبول ارتقا داده‌ایم. وی دقت اصابت را دستاورد فناورانه بالا بیان کرد و گفت: میزان دقت در بردهای بالا و میزان ماندگاری موشک‌ها در حال حاضر به ۱۵ تا ۲۰ سال افزایش یافته است. سردار دهقان تاکتیکی بودن را از دیگر دستاوردها برشمرد و افزود: موشک‌های کروز زمین به زمین به برد قابل قبولی رسیده است و در بحث پدافندی، موشک‌ها و سلاح‌های کوتاه‌برد، میان‌برد و بلندبرد با تکیه بر فناوری داخلی و دانش بومی تولید می‌شود.

۲ـ اعلام اسامی ۲۱ نامزد جمنا
اسامی ۲۱ کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به منظور انتخاب ۱۰ نفر از میان آنها اعلام شد. این اسامی به شرح زیر است: مهرداد بذرپاش، سعید جلیلی، حمیدرضا حاجی‌بابایی، محمد خوش‌چهره‌جمالی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، علیرضا زالی، محمدمهدی زاهدی، مسعود زریبافان، سیدعزت‌الله ضرغامی، محمد عباسی، ابراهیم عزیزی، سیدپرویز فتاح، رستم قاسمی، محمدباقر قالیباف، محمدحسن قدیری‌ابیانه، شاهین محمدصادقی، غلامرضا مصباحی‌مقدم، سیدمصطفی میرسلیم و علی نیکزاد. قرار است از بین این افراد و با رأی اعضای مجمع عمومی ۱۰ نفر انتخاب شوند. البته روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد، «سیدپرویز فتاح» رئیس کمیته امداد، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نخواهد شد.

۳ـ پیشنهاد عجیب السیسی
افسر سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی فاش کرد، رئیس‌جمهور مصر طرح تشکیل کشور فلسطین در شبه‌جزیره سینا را به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشنهاد کرده است. وی اظهار داشت: طرح پیشنهادی السیسی به عباس شامل الحاق اراضی مصر در شبه‌جزیره سینا به غزه است؛ به این ترتیب بخش ساحلی چندین کیلومتر مربع توسعه می‌یابد و مساحت غزه پنج برابر مساحت امروزش خواهد بود. افسر سابق دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت: قرار است پناه‌جویان فلسطینی ساکن اردوگاه‌های لبنان و سوریه به این کشور جدید در سینا منتقل شوند و این کشور بدون ارتش باشد.

▼ تا انتخابات
مهدی چمران در نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: سازوکارهایی فراهم شده است که اهل تسنن هم در شورای مرکزی حضور داشته باشند. عده‌ای گفتند ما آمادگی شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری را نداریم؛ بنابراین، آن افراد حذف شدند و به ۲۲ نفری رسیدیم که کتابچه آن در مجمع عمومی پخش شد که از آن میان نیز حجت‌الاسلام تقوی انصراف دادند و از همه افرادی که ایشان را پیشنهاد داده بودند، تشکر کردند. اکنون ۲۱ نفر باقی مانده است که مجمع عمومی باید از این تعداد به ۱۰ نفر رأی دهد و ١٠ نامزد نهایی بايد تعهد بدهند در صورتي كه كانديداي نهايي نبودند، انصراف خود را کتباً اعلام كنند.
باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره اعلام کاندیداتوری بقایی گفت: من وارد این بحث‌ها نمی‌شوم، از خودش بپرسید، کجاست؟ بعضی‌ها آهن هستند و آهن‌ربا می‌تواند جذب‌شان کند، بعضی‌ها چیز دیگری هستند و آهن‌ربا نمی‌تواند جذب‌شان کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات