سیاسی >>  انتخابات >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴  ، 
کد خبر : ۲۹۹۶۵۸
بسته انتخاباتی بصیرت:

همراه با انتخابات 10

نظر مشاور قالیباف درباره احتمال کاندیداتوری وی/ فومنی: روحانی شروط ما را نپذیرد از وی عبور می‌کنیم/ 7 توصیه‌ ناطق‌نوری به اصلاح‌طلبان/ جبهه جدید اصولگرایان با آیت الله مصباح جلسه برگزار کرد/ بقایی رئیس جمهور نشده به احمدی نژاد پست داد!/ حساسیت آیت الله جنتی درباره یک تخلف انتخاباتی
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی بصیرت

همراه با انتخابات 10مروری بر تازه ترین اخبار انتخابات 96/انتشار این اخبار به منزله تأیید آنها نیست و فقط ترسیم کننده فضای سیاسی انتخاباتی کشور در این مقطع است.


باشگاه خبرنگاران

نظر مشاور قالیباف درباره احتمال کاندیداتوری وی

حسین قربانزاده دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی و مشاور سیاسی قالیباف گفت: اگر چه در میان نیروهاى این جبهه اختلاف نظر و تفاوت سلیقه هایى وجود دارد، و نقدهایى نیز به ساز و کار اجماع وجود دارد، ولى اصل ایجاد وحدت میان همه اعضاى این جبهه بر روى مبانى روشن و شفاف براى مواجهه با مشکلات اساسى کشور ضرورى و بسیار مفید است. دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت در ادامه افزود: البته قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مذاکره اى با این جبهه نداشته است و اعضاى جبهه و نیروهاى منتخب براساس لطف، علاقه و اعتقاد خود نام وی را مطرح کردند.


ایلنا

مشایی: آمده‌ام با همه وجود فریاد بزنم که بقایی، احمدی نژاد است/ او رقیبی ندارد

اسفندیار رحیم‌مشایی در نشست پرسش و پاسخی که درباره کاندیداتوری بقایی برگزار کرده بود، عنوان کرد: آقای بقایی براساس ضوابط قانونی جزو رجال سیاسی هستند.او با اشاره به توصیه رهبری به احمدی‌نژاد یادآور شد: آنچه از بیانات مقام معظم رهبری دریافت کردیم این است که احمدی‌نژاد فقط به عنوان نامزد در انتخابات حضور نداشته باشد. ملاک برای ما بیانات مقام معظم رهبری است


آرمان

ابتکار: نگران رقبای انتخاباتی نیستیم

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور معتقد است: امیدواریم از جناح رقیب هر کسی به عرصه انتخابات می‌آید و در این رقابت قرار می‌گیرد، اصول بازی را رعایت کند. مهم‌ترین اصل در رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی در نظام مبتنی بر مردمسالاری دینی بحث رعایت اخلاق و حدود اسلامی است. امیدواریم رقبای جدی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بیایند و رقابت خوبی شکل بگیرد. دولت این‌قدر دستش پر است که هیچ نگرانی از بابت این رقابت ندارد.


فارس

فومنی: روحانی شروط ما را نپذیرد از وی عبور می‌کنیم

محمد زارع فومنی درباره آخرین تحرکات انتخاباتی و استراتژی‌های حزب متبوع خود برای انتخابات سال 96، اظهار داشت: قطعاً حزب مردمی اصلاحات در انتخابات آینده به صورت مستقل وارد صحنه انتخابات خواهد شد و هیچ ائتلافی با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نخواهیم کرد. وی در ادامه گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم که فردی در کنار روحانی برای پوشش دادن وی در انتخابات سال 96 کاندیدا شود تا بتواند آرای خاکستری را جذب کند. فومنی با بیان اینکه ما با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌ایم، گفت: روحانی شرط و شروط ما را نپذیرد از وی عبور می‌کنیم.


تابناک

بذرپاش: با دولت خسته نمی‌توان کشور را مدیریت کرد

مهرداد بذرپاش معاون رئیس‌جمهور سابق با بیان اینکه، با دولت خسته نمی‌توان کشوری و مردمی جوان را مدیریت کرد، گفت: نگاه خسته‌نق زن فرصت طلب، دست و بازوی قدرتمند مهندس جوان ایرانی را نمی بیند؛ مهندس، مسأله حل کن است نه مسأله پاک کن، که نیاز اصلی کشور است؛ امروزی برخی وقتی با مسائل اصلی کشور مواجه می‌شود، پاک کردن صورت مسئله را راحت‌ترین کار می‌دانند.


تسنیم

حاجی بابایی: روند کنونی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» موفقیت‌آمیز است

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: روندی که اکنون در جبهه مردمی شاهد آن هستیم، روند موفقیت‌آمیزی است و باید ادامه پیدا کند. وی افزود: بدنه کارشناسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برنامه‌های مشخصی دارند که همگی در جبهه تعریف شده‌اند و امیدواریم این برنامه‌ها به موقع ارئه شود تا مردم در جریان محورهای برنامه قرار گیرند.


مثلث

نماینده مجلس: آمدن بقایی، اصلاح‌طلبان را خوشحال می‌کند

سیدمحمدجواد ابطحی، عضو فراکسیون ولایی مجلس بیان داشت: «بقایی طراحی انتخاباتی اصولگرایان را به هم نمی‌زند اما آمدن او قسمتی از آرای اصولگرایان را دچار ریزش می‌کند.»
سیدمحمدجواد ابطحی معتقد است: این اقدام طیف روحانی و اصلاح‌طلبان را خوشحال می‌کند چون آنها دوست دارند فضا را دو‌قطبی کنند.


جام نیوز

المانیتور: اصلاح طلبان به دنبال نامزدی دستجردی هستند

جام نیوز به نقل از المانیتور نوشت: اصلاح طلبان بیشتر از اصولگرایان از احتمال کاندیداتوری مرضیه وحید دستجردی استقبال کرده‌اند. رسانه‌های حامی روحانی درباره دلایل کاندیداتوری دستجردی و مزایای آن مطلب می‌نویسند و آشکار است که می‌خواهند او رقیب روحانی باشد.به عقیده اصلاح طلبان، کاندیداتوری دستجردی تابوشکنی است و وجهه ایران را در جهان بهبود می‌بخشد؛ از سوی دیگر او رقیب خطرناکی برای روحانی نخواهد بود


شرق

7 توصیه‌ ناطق‌نوری به اصلاح‌طلبان

به گزارش شرق، علی‌اکبر ناطق‌نوری در نخستین دیدار رسمی با یک تشکل اصلاح‌طلب، یعنی مجمع ایثار‌گران اصلاح‌طلب، موعظه‌های خود را بر موضوع لزوم حضور احزاب در حکومت‌داری مدرن قرار داده است. این 7 توصیه عبارتند از:

لزوم نگاه مدرن به حکومت/ سامان حکومت‌ها به طور سیستماتیک نیازمند احزاب است/ احزاب عامل ایجاد شفافیت در عملکرد حکومت هستند/ احزاب هیچ‌گاه در ایران نتوانستند نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند/ احزاب باید پشتوانه مالی داشته باشند/ موفقیت احزاب در گرو جذب نخبگان است/ کشوری که مبنای آن ولایت فقیه است، اگر بخواهد حزب داشته باشد، باید نسبت خود را با ولایت فقیه روشن کند.


خبرآنلاین

کواکبیان به جَرگه نامزدهای ریاست جمهوری پیوست

به دنبال پیشنهاد شورای مرکزی اعضای پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری،پس از بحث و تبادل نظر،کاندیداتوری مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به اتفاق آراء تصویب شد.


ایرنا

سجادی :جمنا به سمت اجماع اصولگرایان روی یک نامزد پیش می رود

سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در این باره که آیا نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، نامزد نهایی طیف اصولگرا خواهد بود یا نه؟ گفت: طراحی و ساختاری که در این جبهه انجام شده به این سمت پیش می رود.


ایلنا

جبهه جدید اصولگرایان با آیت الله مصباح جلسه برگزار کرد

مرضیه وحید دستجردی پیرامون دیدار اعضای جبهه مردمی با آیت الله مصباح یزدی،گفت: تا کنون دوستان هیات موسس جمنا با ایشان دو جلسه برگزار کردند که جلسات مفیدی بود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: آیت الله مصباح‌یزدی در این دیدارها نظرات بسیار خوبی را بیان کردند و این جلسات ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد این نظرات تاثیر گذار بود که اخیرا صحبت‌های خوبی را از ناحیه جبهه پایداری شنیدیم.



عصر ایران

سبد پر اصلاح طلبان برای معرفی کاندیدا !

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران گفت: قطعا نامزد صد درصدی اصلاح طلبان برای انتخابات ٩٦ آقای روحانی است. گرچه ما وجود کاندیدای پشتیبان را نیز لازم می‌دانیم و معتقدیم باید سبدی از کاندیدا داشته باشیم و نه فقط یک نامزد.این سبد شامل ٧ الی ٨ کاندیدا است گرچه اصلاح طلبان ٢٠ الی ٣٠ نیرو برای کاندیداتوری دارند .


مشرق

آیت‌الله بطحایی گلپایگانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

محمدی نوری رئیس دفتر آیت‌الله سید هاشم بطحایی گلپایگانی از کاندیداتوری این عضو مجلس خبرگان رهبری برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبرداد. وی افزود: به دنبال دعوت بسیاری از نخبگان، دانشگاهیان، اساتید حوزه علمیه و پس از بررسی شرایط آیت‌الله سید هاشم بطحایی گلپایگانی با ارائه‌ برنامه‌ای جامع آمادگی خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است.


دولت بهار

بقایی رئیس جمهور نشده به احمدی نژاد پست داد!

حمید بقایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کانال خود نوشت: همانطور که قبلاً هم به اطلاع ملت شریف ایران رسانده ام، اینجانب برای تداوم راه و خط مشی جناب آقای دکتر احمدی نژاد پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته ام و به فضل الهی در صورت کسب اعتماد مردم بزرگوار ایران و تصدی مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، با علم به خواست قلبی اکثریت قاطع ملت، از جناب ایشان درخواست خواهم کرد تا در دولت جدید در بالاترین سطح، حضور فعال و تعیین کننده داشته باشند.


دولت بهار

اعلام حمایت رسمی جوانفکر از کاندیداتوری بقایی

علی اکبر جوانفکر در توئیتر نوشت: کسانی که خواستار موضع بنده در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هستند، بدانند که آقای حمید بقایی به طور قطع رئیس دولت دوازدهم است.


فارس

روح‌الامینی: محسن رضایی قصد کاندیداتوری ندارد

عبدالحسین روح‌الامینی،دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت:‌ آقای رضایی به شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرده است قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی را ندارد.


تسنیم

حکیمی‌پور: «حمایت مشروط» اصلاح‌طلبان از روحانی به معنای انتقال دغدغه است

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت گفت: حمایت مشروط از روحانی به این معنا است که هر تشکل دغدغه‌های خودش را به کاندیدای مورد نظر منتقل کند تا وی این دغدغه‌ها را در اولویت‌ خود قرار دهد.


باشگاه خبرنگاران

واکنش آقای پزشک به احتمال کاندیداتوریش

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه پانزدهمین کنگره حزب مردم‌ سالارى در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالى مبنی بر اینکه برخی رسانه‌ها از شما و مطهری به عنوان ضربه‌گیران آقای روحانی نام برده‌اند، نظر شما در این باره چیست، اظهار داشت: در دروازه را می‌توان بست ولی زبان مردم را خیر. خیلی حرف‌ها را چه اصلاح‌طلب و چه غیر اصلاح‌طلب به غلط بیان می‌کنند. نایب رییس مجلس در واکنش به خبر کاندیداتوری‌اش در انتخابات ٩٦ گفت: فعلا نمی‌آیم زیرا قصد کاندیداتوری ندارم.


مهر

"سروری" از فعالیت اصولگرایان برای انتخابات شوراها می‌گوید

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از ورود نیروهای انقلابی به مصادیق برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد. وی با اشاره به فعالیت اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر اظهار داشت: نیروهای انقلاب بنا دارند تا برخلاف فضای سیاسی که متاسفانه اصلاح طلبان در حال دامن زدن به آن هستند، لیست کارشناسی، غیرسیاسی و مبتنی بر نیازهای شهری تهیه کنند.


دولت بهار

نظر کوچک زاده درباره "بقایی"

کوچک زاده نماینده سابق مجلس در صفحه اجتماعی خود با اشاره به شکایت بقایی از اشرفی اصفهانی مدعی شد رئیس هیئت تخلفات روحانی مجبور شد از آقای بقای عذرخواهی کند و هر کسی با دقت در همین موضوع به خیلی نتایج درباره آقای بقایی و مومنین می رسد.



میزان

تکذیب برخی صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی به نام آیت الله رئیسی

در پی ایجاد و تبلیغ صفحات جعلی در برخی شبکه های اجتماعی با نام "سیدابراهیم رئیسی" به اطلاع می رساند، تولیت آستان قدس رضوی به جز موارد ذیل، در هیچ رسانه دیگری حضور نداشته و انتساب هرگونه صفحات مجازی به ایشان قویا تکذیب می شود.


ایسنا

نهایی شدن کاندیدای جبهه مردمی تکذیب شد

روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بیانیه ای و در پی انتشار اخباری مبنی بر انتخاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای نهایی این جبهه، این خبر را تکذیب کرد.


میزان

تشریح ساز و کارِ انتخاب نامزدهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست جمهوری

مهدی محمدی، عضو هیات موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی اعلام کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تعیین ٣٠ عضو شورای مرکزی و ١٠ کاندیدای ریاست جمهوری را در اولین مجمع ملی خود دنبال می کند.پس از شمارش آرای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مجمع ملی، شورای مرکزی مذاکره با حائزان آراءِ اکثریت را آغاز می کند و از میان آنها ده تن که سازوکار جبهه را پذیرفته باشند، به ترتیبِ رای به مجمع ملی دوم جبهه مردمی انقلاب اسلامی معرفی می‌شوند و این مجمع با رای اکثریت از این ده تن، ٥ نفر را برخواهد گزید.


تسنیم

ضوابط و شاخص‌های نامزدهای «جبهه مردمی» برای انتخابات

ضوابط و شاخص‌های نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلای برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام و تصویب شد. بر این اساس، این شاخص‌ها در دو بخش «شروط لازم و اولیه» و «شاخص‌های عمومی» منتشر شده است.همچنین این شاخص‌ها و ضوابط با رای قاطع اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به تصویب رسید.


فارس

چمران: 10 نامزد جمنا باید انصراف کتبی خود را به نفع نامزد نهایی اعلام کنند

مهدی چمران عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ١٠ نامزد جبهه مردمی باید تعهد بدهند در صورتی که کاندیدای نهایی نبودند انصراف خود را کتباً اعلام کنند.


مهر

رئیس ستاد انتخابات حزب اراده ملت انتخابات شد

کمال مرادی به عنوان رئیس ستاد انتخابات حزب اراده ملت ایران(حاما) انتخاب شد.کمال مرادی عضو هیات اجرایی حزب حاما بوده که طی حکمی از سوی احمد حکیمی پور دبیرکل این حزب به این سمت برگزیده شده است.


ایلنا

۲۲ کاندیدای «جمنا» معرفی شدند

اسامی ۲۲ نفر از کاندیداهای جبهه مردمی که باید مورد رای اعضا برای ریاست جمهوری قرار گیرند، اعلام شد.

علیرضا زاکانی/۲. سید ابراهیم رییسی/۳. محسن رضایی/۴. علیرضا زالی/۵. محمدمهدی زاهدی/۶. غلامرضا مصباحی‌مقدم/۷. علی نیکزاد/۸. سیدمصطفی میرسلیم/۹. رستم قاسمی/۱۰. محمد باقر قالیباف/۱۱. محمدحسن قدیری‌ابیانه/۱۲. شاهین محمدصادقی/۱۳. مهرداد بذرپاش/۱۴. سیدرضا تقوی/۱۵. سعید جلیلی/۱۶. حمیدرضا حاجی بابایی/۱۷. عزت‌الله ضرغامی/۱۸. محمد عباسی/۱۹. مسعود زریبافان/۲۰. ابراهیم عزیزی/۲۱. پرویز فتاح/۲۲. محمد خوش‌چهره/قرار است از بین این افراد در نهایت ۱۰ نفر در این جلسه انتخاب شوند.



فارس
درخواست برای معرفی تیم نامزدهای جبهه مردمی

یحیی آل اسحاق عضو هئیت موسس جبهه مردمی انقلاب گفت:‌ از جمله خصوصیات این جبهه این است که با معرفی شدن کاندیدای ریاست جمهوری، تیم او نیز معرفی شود که این موضوع کمتر در کشور اتفاق افتاده است.


فارس

حساسیت آیت الله جنتی درباره یک تخلف انتخاباتی

حضرت آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در همایش سراسری هیأت‌های نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: شورای نگهبان در قبال ورود غیرمسئولانه برخی مدیران در انتخابات، حساسیت دارد.وی با ابراز تأسف از برخی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تحت عنوان کمک به نیازمندان، تصریح کرد: متأسفانه برخی ضعف‌های قانونی موجب سوءاستفاده در انتخابات می‌شود البته شورای نگهبان تا جایی که بتواند به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.


خبرآنلاین

چهره‌های حاضر در همایش 3 هزار نفری اصولگرایان

مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حالی برگزار شد که بسیاری از چهره های شاخص اصولگرا در آن حضور داشتند. محمدرضا باهنر، آیت‌الله موحدی‌کرمانی، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، مهدی چمران، محمدنبی حبیبی، حدادعادل، بادامچیان، محسن رضایی، مهدی محمدی، مرضیه وحیددستجری، حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم، رضا روستاآزاد، عباس سلیمی نمین، مهدی فضایلی، محمد مهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فداییان اسلام، زهره الهیان، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس، محمدحسین قدیری ابیانه، دیگر اعضای هیأت موسس این جبهه و برخی نمایندگان ادوار در مراسم حضور داشتد.حمیدرضا حاجی بابایی که رسما اعلام کرد کاندیدای ریاست جمهوری می شود نیز از حاضران در مراسم بود.حضور حسین رضازاده عضو شورای شهر و وزنه بردار کشورمان هم جالب توجه بود.


فارس

رضایی: امروز وحدت نیروهای انقلاب مهم‌تر از کاندیداتوری است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مهم تر از کاندیداتوری است، لذا از همه نیروهای انقلابی می‌خواهم وحدت کنند و دست به‌دست هم دهند و مشکلات را حل کنند.


تسنیم

وحید دستجردی: شرایط امروز کشور نیازمند تغییر است

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مردم انقلاب کردند که فرهنگ و عزت اسلامی در کشور جاری شود و شرایط امروز کشور نیازمند تغییر است.

وحید دستجردی گفت: تشکیل نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در حقیقت پاسخی بود به دغدغه‌های رهبر انقلاب که ما پیام ایشان را شنیدیم. این مردم انقلاب کردند که احکام اسلامی حاکم باشد و از یک رفاه نسبی اجتماعی برخوردار باشند و فرهنگ و عزت اسلامی در کشور حاکم باشد. وی ادامه داد: اما آنچه امروز می‌بینیم بایستی تغییر کند و این کار جز با وحدت نیروهای انقلابی و مردمی که متاسفانه روز به روز به کنار رانده می‌شوند، میسر نیست.


خبرآنلاین

توجیه محسن رضایی برای کاندیداتوری در انتخابات

محسن رضایی به روزنامه شرق گفت:داعش که راه افتاد، من در قالب نامه‌ای از مقام معظم رهبری تقاضا کردم که اجازه دهند من از بازنشستگی خارج شوم و به لباس رسمی سپاه برگردم که ایشان هم بلافاصله موافقت کردند. به‌همین‌دلیل وارد دانشگاه امام حسین شدم تا تجربیاتم را به فرماندهان آینده سپاه منتقل کنم. البته من وارد نیروهای مسلح نشده‌ام، لباس نظامی پوشیدن تا ورود به نیروهای مسلح متفاوت است. ورود به نیروهای مسلح به این معناست که شما مسئولیتی برعهده بگیری و شغل پیدا کنی. من به این معنا وارد نیروهای مسلح نشده‌ام. لباس‌پوشیدن یک شغل نیست؛ یک ماهیت و هویت است. الان محل خدمت من در مجمع تشخیص مصلحت نظام است که یک نهاد غیرنظامی به‌شمار می‌رود.


خبرآنلاین

نتیجه جدیدترین نظرسنجی انتخاباتی صداوسیما در مورد «روحانی»

صداوسیما اخیرا در یک نظرسنجی سیاسی به نتایج جالبی در مورد حسن روحانی دست یافته است.در این نظرسنجی دو سوال اصلی مطرح شده است. در پرسش نخست آمده است که: به کدام کاندیدا حتما رای می دهید؟ و در سوال دوم مطرح شده است که به کدام کاندیدا قطعا رای نمی دهید؟براساس نتایج نظرسنجی مذکور دکتر روحانی در صدر گزینه های مطرح شده توسط شرکت کنندگان در هر دو سوال نظرسنجی است.


تسنیم
اعضای شورای مرکزی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» مشخص شدند

مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز پنج شنبه ۵ اسفند در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد.در این مراسم اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با برگزاری انتخاباتی اعضای شورای مرکزی این جبهه را انتخاب کردند.نتایج آرا انتخابات شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به شرح زیر اعلام می شود:

آرای اخذ شده : 2691/آرای صحیح : 2521

1-مرضیه وحید دستجردی 2270/2- غلامعلی حداد عادل 1976/3- مهدی چمران 1953/4-محمد حسن رحیمیان 1949/5-مهدی محمدی 1733/6- محمدباقر ذولقدر 1599/7- رضا روستا آزاد 1597/8- نادر طالب زاده 1548/9- حسین فدایی 1443/10- فاطمه رهبر 1304/11- لطف الله فروزنده 1303/12- علیرضا مرندی مرندی 1276/13- لاله افتخاری1231/14- زهره الهیان 1224/15- سید محمد حسینی 1001/16- محمدصالح جوکار 932/17- محمود خسروی وفا 931/18- یحیی آل اسحاق 887/19- پرویز سروری 807/20- علی همتی 780/21- رضا نجابت 766/22- محمدرضا آشتیانی 758/23- فرشته حشمتیان 738/24- منیره نوبخت 736/25- حجت الله عبدالملکی 703/26- مجتبی ابراهیمی 653/27- الهه راستگو 644/28- محمدرضا کاشفی 634/29- محمد نبی حبیبی 559/30- ابوالقاسم جراره 554


باشگاه خبرنگاران

آب پاکی "کواکبیان" بر روی دست شوراهای تازه تاسیس اصلاح‌طلبان

مصطفی کواکبیاندبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به انتخابات آینده گفت: مردم سالاری شورای هماهنگی اصلاح طلبان را اصل می‌داند نه شوراهای تازه تأسیس را.


فارس
فرش قرمز حزب اراده ملت برای روحانی

احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت ایران از حمایت قاطع حزب متبوع خود از حسن روحانی برای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.


فارس

شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به دنبال حل اختلاف با مجمع نیروهای خط امام

محسن مهرعلیزاده عضو کمیته تعامل و رایزنی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از مذاکره این کمیته با مجمع نیروهای خط امام برای حل مشکلات و اختلافات خبر داد.


تسنیم

حضور تولیت آستان قدس در انتخابات ریاست جمهوری رسما تکذیب شد

رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی گفت: آیت الله رییسی حضور در آستان قدس رضوی را مهمتر از هر مسئولیت و فرصتی گرانقدر برای خدمت به محبین آن آستان مقدس می‌داند.








نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات