صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶  ، 
کد خبر : ۲۹۹۷۴۰

اخبار کوتاه چهارشنبه 11 اسفند

یک منبع آگاه در استان نینوا در شمال عراق در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی «السومریه‌ نیوز» گفت: ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در سخنانی به عنوان خطبه وداع، در جمع اعضای داعش اعتراف کرد که این گروه در درگیری‌های اخیر شکست‌ خورده و از اعضای خود خواست که به مناطق کوهستانی در سوریه و عراق فرار کنند و پنهان شوند. وی همچنین از تروریست‌هایش خواست در صورتی که نیروهای عراقی آنها را محاصره کردند، خود را منفجر کنند.
بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت دولت تدبیر و امید در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکرات جدیدی با شرکت توتال داشته‌اید یا خیر، گفت: به تازگی مذاکره جدیدی با این شرکت نداشته‌ایم؛ اما قرارداد با توتال از سایر قراردادهای ما جلوتر است. وی همچنین افزود: به غیر از شرکت فرانسوی توتال کارهای مربوط به سه قرارداد با دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه هم در حال انجام است.
حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در بین مدیران، گفت: بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده، در حال حاضر ۵۰۰ نفر دوتابعیتی داریم و برخی مدیران، مشاوران و کارمندان دولت دوتابعیتی هستند.
محمدباقر قالیباف در شانزدهمین نشست بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک که با حضور اعضای مجمع شهرداران آسیا، جمعی از سفرا و رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: در یک سال اخیر صد کیلومتر مترو احداث کرده‌ایم؛ اما تنها به اندازه یک کیلومتر حمایت مالی شده‌ایم.
روسیه و چین قطعنامه تحریم علیه دولت سوریه در شورای امنیت سازمان ملل متحد را وتو کردند. پیش‌نویس این قطعنامه خواهان تحریم ۱۱ شهروند و ۱۰ نهاد و مؤسسه سوریه با ادعای دست داشتن در حملات شیمیایی سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ بود.
عبدالله‌زاده، مشاور معاون رفاه اجتماعی وزارت کار و رفاه اجتماعی درباره تعداد نسخ دارویی پزشکان گفت: تعداد نسخ تجویز شده یک پزشک در یک سال نشان می‌دهد، این فرد ۲۳ هزار نسخه نوشته که قیمت آن ۳۷ میلیارد تومان است.
نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۶ با اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به منظور تجهیز و توسعه آتش‌نشانی‌های سراسر کشور موافقت کردند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات