صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۰۰۸۳۹

اخبار کوتاه دوشنبه 11 اردیبهشت

به گزارش شبکه تی‌آر‌تی، شهردار منطقه ساری‌یر استانبول، که قتل «سعید کریمیان» مدیر مجموعه شبکه‌های تلویزیونی جم در آنجا اتفاق افتاد، به رسانه‌های محلی گفته است شواهد اولیه پلیس نشان می‌دهد که وی به دلیل اختلافات و با انگیزه‌های مالی به قتل رسیده است. چندی پیش افرادی ناشناس با سد کردن مسیر اتومبیل سعید کریمیان در بخش اروپایی استانبول، وی و یک سرنشین دیگر این خودرو را به ضرب گلوله کشتند. گفته می‌شود، نفر دوم یک تاجر کویتی بوده است.
سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه درباره موضع سپاه در زمینه اقدام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در نام بردن از برخی فرماندهان در سخنان انتخاباتی خود، با بیان اینکه فرماندهان و مسئولان سپاه به ویژه سردار سلیمانی قدردان الطاف و ابراز محبت آحاد مردم، جناح‌ها، جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی و نیز نامزدهای محترم ریاست‌جمهوری هستند، تصریح کرد: از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم ریاست‌جمهوری درخواست می‌کنیم که در تبلیغات خود از استفاده از نام و تصویر ایشان پرهیز کنند.
مشاور رئیس‌مجلس شورای اسلامی درباره خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر پرداخت هبه از سوی عربستان به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه منا گفت: عربستانی‌ها فقط پرداخت دیه به خانواده‌های جان‌باختگان در حادثه جرثقیل در مکه را قبول کرده‌اند. منصور حقیقت‌پور تأکید کرد: با توجه به اینکه عربستانی‌ها در حادثه منا خود را مقصر نمی‌دانند، دیه جان‌باختگان این حادثه را نیز پرداخت نمی‌کنند.
روزنامه «بغدادپست» به نقل از منابع مطلع گزارش داد، نیروهای نظامی اردنی و انگلیسی آماده ورود به خاک سوریه از مرزهای جنوبی این کشور هستند. در این گزارش آمده است، طی روزهای اخیر تحرکات و اقدامات نظامی غیر منتظره‌ای در طول مرزهای سوریه با اردن و اسرائیل [رژیم صهیونیستی] صورت پذیرفته است که می‌تواند سرآغاز جنگ سختی در منطقه باشد.
«داود باشتنی» یکی از بازماندگان حادثه تروریستی میرجاوه درباره وضعیت جسمی خود گفت: «من بازویم تیر خورده و الآن خدا را شکر حال خوبی دارم. زمانی که ما مورد حمله قرار گرفتیم، تنها توانستم پشت درخت‌ها مخفی شوم. دیدم که به بچه‌ها تیر خلاصی می‌زدند و یکی از سربازان را هم که حالت بهتری داشت، با خودشان بردند.»
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات