تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۰۳۵۵۹

آيت‌الله جنتي: شوراي نگهبان تحت تأثير فشارها و تهديدها قرار نمي‌گيرد

(روزنامه جوان – 1396/04/27 – شماره 5140 – صفحه 2)

ما بر مواضع خود پافشاري كرده و از مواضع مان عدول نمي‌كنيم و تحت تأثير تهديدها و امثال آن قرار نمي‌گيريم.

به گزارش مهر، آيت‌الله احمد جنتي، دبير شوراي نگهبان اظهار كرد: هماهنگي كاملي ميان اعضاي اين شورا وجود دارد و از خودمان دغدغه داخلي نداريم؛ ما بر مواضع خود پافشاري كرده و از مواضع مان عدول نمي‌كنيم و تحت تأثير تهديدها و امثال آن قرار نمي‌گيريم.

وي افزود: بعضي‌ها حرف‌هايي مي‌زنند كه ما اينها را تحمل مي‌كنيم البته چاره‌اي نداريم بايد تحمل كنيم و به آنان سلام مي‌كنيم. برخي نيز مطالبي مي‌گويند كه نمي‌دانيم تا چه حد دقت مي‌كنند، آنان مي‌خواهند همه مسائل شوراي نگهبان را گردن من بيندازند، در حالي كه اين شورا ۱۲ عضو دارد و بنده فقط يك عضو آن هستم. آيت‌الله جنتي گفت: كساني كه درباره عملكرد ما حرف دارند گوش ما آماده شنيدن است، نامه بنويسند تا جواب بدهيم، حتي حاضريم به شكل حضوري با يكديگر گفت‌وگو كنيم، تلفني هم مي‌توانند مطالب را بيان كنند.

دبير شوراي نگهبان افزود: فردي اخيراً نامه‌اي نوشته بود كه در يكي از نشريات ديدم، شوراي نگهبان نظري داده بود كه به ضرر اين فرد تمام شده بود، زيرا منافعي داشته و مي‌خواسته در قانون تأمين شود اما شوراي نگهبان آن را رد كرده بود.

وي اضافه كرد: اينها خيال كردند كه شوراي نگهبان منافع آنان را به خطر انداخته است و حمله به مرا آغاز كرده بودند و مدعي شدند كه ما حقوق فراواني مي‌گيريم و با توجه به مسئوليت‌هاي مختلف بنده پرسيده بودند بابت هر يك از اين سمت‌ها چقدر حقوق مي‌گيرم، حتي سوال كرده بودند كه بابت جايگاه امام جمعه تهران چقدر دريافت مي‌كنم. آيت‌الله جنتي گفت: به اين آقا مي‌گويم كه من فقط از يك جا حقوق مي‌گيرم؛ خيالتان راحت باشد.

وي با ابراز خرسندي از ايستادگي شوراي نگهبان بر مواضع شرعي و قانوني‌اش ابراز اميدواري كرد كه خداوند و مردم از ايستادگي و عملكرد اين شورا رضايت داشته باشند.

http://www.javanonline.ir/fa/news/862655

ش.د9601492

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات