تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۰۳۸۲۰

قاضي‌پور: آخوندي آجر روي آجر نگذاشت

(روزنامه جوان – 1396/05/15 – شماره 5155 – صفحه 4)

عضو كمسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينكه در چهار سال اخير بخش مسكن كشور به دليل بي‌توجهي يخ زد، گفت: وزير راه و شهرسازي از سال ۹۲ تا امروز آجر روي آجر نگذاشت و بازار مسكن در خواب بود.

نادر قاضي‌پور در گفت‌وگو با تسنيم با انتقاد از رها كردن بخش مسكن توسط دولت يازدهم اظهار كرد: يكي از بخش‌هايي كه تأثير بسزايي در رشد شاخص‌هاي اقتصادي دارد، مسكن است. اين حوزه بيش از 25 درصد اقتصاد كشور را شامل مي‌شود و با بيش از 200 صنعت بالادستي و پايين‌دستي ارتباط دارد.

وي با تأكيد بر اينكه به دليل ركود مسكن، بسياري از كارخانه‌ها تعطيل شده يا در آستانه تعطيلي قرار دارند، افزود: توجه نكردن وزارت راه و شهرسازي به مسكن باعث تشديد بيكاري شده و سازندگان و پيمانكاران در شرايط بسيار سختي به لحاظ كاري به سر مي‌برند. وي با بيان اينكه اشتغالزايي در بخش مسكن روند نزولي بسيار شديدي داشته كه از بي‌برنامگي وزارت راه‌و‌شهرسازي نشئت مي‌گيرد، اظهار كرد: چهار سال است وعده اجراي مسكن اجتماعي را مي‌دهند، اما تاكنون هيچ اقدامي در اين زمينه انجام نشده است.

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي گفت: عملكرد وزير راه و شهرسازي در چهار سال اخير در حوزه‌هاي مسكن و حمل‌ونقل نااميدكننده بوده است.

http://www.Javann.ir/865576

ش.د9601633

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات