صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۰۴۵۴۴

اخبار کوتاه دوشنبه 27 شهریور

حجت‌الاسلام اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت نجومی‌بگیران و تبرئه آنان در دیوان محاسبات گفت: ما از آنچه در دیوان محاسبات می‌گذرد بی‌خبریم؛ اما از ناحیه دولت کسی به عنوان نجومی‌بگیر به ما معرفی نشد. وی ادامه داد: دستگاه قضایی کشور به واسطه اطلاعات به دست آمده یک سری پرونده تشکیل داد که قرار است به پرونده آنها در دادگاه رسیدگی شود.
رضا پهلوی، رئیس گروه ضدانقلاب «شورای ملی ایران»، در جریان برگزاری مجمع این شورا اعلام کرد که از ریاست این شورا کنار می‌رود. گفتنی است شورای ملی ایران، ائتلافی از گرو‌هک‌های ضد انقلاب است که علیه کشورمان فعالیت می‌کند و تدوین قانون اساسی جدیدی را برای ایران پس از جمهوری اسلامی در دستور کار خود دارد!
محمدرضا عارف درباره رویکرد جریان اصلاحات در انتخابات‌های آینده گفت‌: مسئله مهم ما انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی است. پیش‌بینی من این است که ما در انتخابات سال 98 هم با پرچم اصلاح‌طلبانه وارد می‌شویم، یعنی ائتلاف نمی‌کنیم؛ به اندازه کافی هم نیرو داریم و در 98 ائتلافی در کار نخواهد بود.
اخبار رسیده حکایت از آن دارد که جمع‌بندی‌ها برای انتخاب وزیر نیرو به پایان رسیده و اردکانیان که چهار سال در دولت اصلاحات قائم‌مقام وزیر نیرو بوده است، برای این وزارتخانه انتخاب شده است. بر اساس این، روحانی منتظر است اردکانیان از سفر آلمان بازگردد تا وی را به مجلس معرفی کند.
سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس گفت: مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند، بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت هستند. اگر آنان به بلا تن نداده بودند و جان خود را سپر بلا نکرده بودند، آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرا می‌گرفت که جز مصیبت کربلا همه مصیبت‌ها به فراموشی ‌سپرده می‌شد.
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه امسال عمده بارندگی‌ها‌ در دشت‌ها اتفاق افتاده است، گفت: ورودی به سدهای کشور نسبت به سال گذشته بین ۱۲ تا ۱۳ درصد کاهش داشته است.
روزنامه «تایمز اسرائیل» مدعی شد: نتانیاهو در دیدار آتی خود با ترامپ در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، پیشنهاد ویژه‌ای را برای اصلاح یا لغو برجام به وی ارائه خواهد کرد.
«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در دیدار یک هیئت پارلمانی ایتالیایی اعلام کرد: برخی کشورهای غربی همچنان از تروریسم در سوریه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم حمایت می‌کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات