صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۰۴۸۱۰

اخبار ویژه

انتصاب سیاسی در شورای شهر تهران
شورای شهر تهران حسین نقاشی را که چهره‌ای تندرو است و حمایت از جریان‌ها و چهره‌های ضدانقلابیون را در سابقه خود دارد، به عنوان مدیر کل روابط عمومی این شورا انتخاب کرده‌اند. نقاشی، دبیر اسبق انجمن‌ اسلامی دانشگاه تهران و مسئول ستاد جوانان یکی از سران فتنه بوده و سخنان شاذ قابل توجهی درباره فتنه سال ۸۸ و غائله ۱۸ تیر ماه سال ۸۷ دارد و جملاتی، چون «آبشخور فکری انجمن‌های اسلامی، روشنفکری دینی است، نه روحانیّت سنت‌گرای ولو انقلابی! سخنرانی‌های سروش، آقاجری، کدیور، شبستری و دیگران، انجمن‌های اسلامی را به آبشخور اصلی بازگرداند»، «نظارت استصوابی شورای نگهبان مغایر قانون اساسی است»، «بسیج دانشجویی باید از حوادث ۱۸ تیر و ۸۸ تبری بجوید» و... را بارها مطرح کرده است.

با وجود اینکه آقای روحانی در دولت جدید خود بر تثبیت وضعیت امنیت کشور و ابقای دریابان علی شمخانی تأکید دارد؛ اما همچنان اصلاح‌طلبان تندرو برای برکناری وی فشار می‌آورند. در جلسه‌ای که به تازگی در منزل یکی از اصلاح‌طلبان برگزار شده است، به منظور برکناری شمخانی از دبیری شورای عالی امنیت ملی رایزنی شده است.

هوشیار عبدالله، نماینده جنبش کُردی التغییر از مشارکت ضعیف در همه‌پرسی روز گذشته اقلیم کردستان عراق خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌های ما درباره مخالفت شدید با این همه‌پرسی حزبی و شخصی درست بود؛ زیرا میزان مشارکت در استان‌ها ضعیف بود. در سلیمانیه میزان مشارکت به ۴۰ درصد هم نرسید و در بیشتر مناطق از ۵۰ درصد فراتر نرفت؛ اما با تمدید ساعت همه‌پرسی و به کارگیری شگردهای خاص کمی به این آمار افزوده شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات