تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۰۶۴۴۵
حجت‌الاسلام سعيدي در تحليل رفتار مردم در حمايت از سپاه:

دشمن حمايت معنادار ملي از سپاه را درك كند

(روزنامه جوان – 1396/08/01 – شماره 5219 – صفحه 2)

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه دشمن حمايت‌هاي معنادار ملي از سپاه را درك كند، مي‌گويد: معنويت و مردمي بودن مهم‌ترين مؤلفه‌هاي اقتدار سپاه است.

اظهارات سخيف و نسنجيده اخير ترامپ، رئيس‌جمهور امريكا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، كه با دستور به وزارت خزانه‌داري اين كشور براي اعمال تحريم‌هاي بيشتر عليه اين نهاد انقلابي به اوج رسيد، بار ديگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهاي آن در كانون توجهات داخلي و خارجي قرار داد. پس از اتهامات بي اساس رئيس‌جمهور امريكا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي احزاب، گروه‌ها، شخصيت‌ها، سازمان‌ها و نهادهاي مختلف كشور با گرايش‌هاي مختلف سياسي در اقدامي كم سابقه به حمايت گسترده از اين نهاد انقلابي پرداختند تا نشان دهند، در كنار تمام اختلاف سلايقي كه ممكن است داشته باشند، در حمايت از يكي از مهم‌ترين اركان دفاعي نظام كوچك‌ترين ترديدي ندارند. طي هفته‌هاي گذشته در فضاي رسانه‌اي كشور اقشار مختلف مردم با ايجاد هشتك «من يك سپاهي هستم» و جملات مشابه به صورت خودجوش حمايت و همدلي خود را با فرزندان انقلابي بنيانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب به زيباترين شكل ممكن به نمايش گذاشتند و اين پيام اساسي را به دشمن انتقال دادند كه ملت ايران در حمايت از مؤلفه‌هاي قدرت با كسي شوخي ندارند.

اكنون حجت‌الاسلام سعيدي، نماينده ولي فقيه در سپاه در تحليل رفتار ملت ايران، دشمن را به درك رفتار معنادار ملي در حمايت از سپاه ارجاع مي‌دهد و مي‌گويد اين حمايت نشاني از معنويت و مردمي بودن سپاه است.

آشكار شدن عمق محبوبيت سپاه نزد ملت

به گزارش سپاه نيوز؛ حجت‌الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه در گفت‌وگويي با اشاره به واكنش قاطعانه آحاد ملت ايران نسبت به ياوه گويي‌هاي «دونالد ترامپ» و ديگر مقامات امريكايي عليه سپاه، بيان داشت: اقدام «ترامپ» پيامد و كاركردي جز آشكار شدن عمق محبوبيت سپاه نزد مردم و مسئولان نداشته است، در واقع تلاش رئيس‌جمهور نگون بخت امريكا براي تخريب سپاه و دستاوردها و نقش‌آفريني‌هاي راهبردي آن در منطقه، به ضد خود تبديل شد و موجبات رسوايي و بي آبرويي او را فراهم آورد. وي با برشماري شاخص‌ها و مؤلفه‌هاي اقتدار سپاه تصريح كرد: ايمان، معنويت، بصيرت، مردمي بودن، عمل انقلابي، انگيزه، قدرت و اراده راسخ پاسداران انقلاب كه محصول تمسك آنان به آموزه‌هاي قرآن و اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) و تبعيت كامل از وصاياي حضرت امام(ره) و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است، تعيين‌كننده‌ترين مؤلفه‌هاي اقتدار سپاه به شمار مي‌روند.

حجت‌الاسلام سعيدي معنويت‌افزايي و بصيرت‌بخشي روز افزون به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را در اولويت مسئوليت‌هاي نمايندگي ولي فقيه در اين نهاد انقلابي و مردمي توصيف و تصريح كرد: امريكاي داعش‌پرور بايد بداند؛ نسل جديد سپاه سرشار از حضور خيل جواناني است كه شهيد حججي‌ها را الگوي خود قرار داده‌اند و با انگيزه بالا و اميد به آينده، آرمان و افق ترسيم شده توسط شهيدان را دنبال مي‌كنند و در دفاع از اسلام، انقلاب و ايران عزيز حاضر هستند تمامي هستي خود را فدا كنند.

بنيان محكم شعار «مرگ بر آمريكا»

نماينده ولي فقيه در سپاه حمايت‌هاي معنادار و قاطع آحاد ملت و مسئولان را نشانه وحدت و اجماع ملي در ايران اسلامي برابر جبهه دشمن و مهاجمان به حوزه دفاع و امنيت كشور قلمداد و خاطرنشان كرد: گستاخي رئيس‌جمهور بي خرد امريكا به ملت ايران و سپاه پرده از چهره بزك شده ليبرال دموكراسي غرب برداشت و نشان داد كه شعار «مرگ بر امريكا» در زبان مردم، از فلسفه و بنياني محكم برخوردار است.

حجت‌الاسلام سعيدي بهره‌گيري از تجارب چهاردهه گذشته را از مباني مورد توجه سپاه در صحنه برنامه ريزي‌ها و اجراي مأموريت‌هاي محوله قلمداد كرد و گفت: حفظ و تقويت روحيه انقلابي، ميدان دادن به نيروهاي جوان مومن و انقلابي سپاهي و بسيجي در عرصه‌هاي دفاع عزتمندانه از دستاوردها و گفتمان انقلاب اسلامي و سرمايه‌گذاري براي تقويت قدرت دفاعي و موشكي و تأمين امنيت پايدار ملي از خطوط اساسي است كه با الهام از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در دستور كار سپاه قرار دارد.

تعميق قدرت بازدارندگي با حمايت‌هاي مردمي از سپاه

وي با قدرداني از حمايت‌هاي قاطع و الهام بخش مردم و مسئولان از فرزندان رشيد خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه در مقطعي حساس و خطير، اتحاد و اراده ملي در صيانت از سنگرهاي دفاع از امنيت كشور را به نمايش گذارد، تأكيد كرد: بي شك اين حمايت‌هاي صادقانه و مشتاقانه ضمن هشدار به دشمنان انقلاب و نظام اسلامي به ويژه هيئت حاكمه امريكا، تأثير خود در عرصه قدرت بازدارندگي كشور را تعميق خواهد بخشيد و موجبات دلگرمي و تقويت اراده و انگيزه پاسداران عزيز و باصلابت انقلاب اسلامي را فراهم تر مي‌سازد.

نماينده ولي فقيه در سپاه با اشاره به لزوم عبرت گرفتن سران كاخ سفيد از تاريخ و آنچه بر قدرت‌هاي مستكبر گذشته است، گفت: روند تحولات بيانگر اين حقيقت است كه ايالات متحده امريكا در مسير اضمحلال و فروپاشي مهيب‌تر از ماجراي فروپاشي شوروي قرار گرفته است و شمشير زورگويي، قلدري و سياست‌هاي ظالمانه واشنگتن فاقد كارآيي است. حجت‌الاسلام سعيدي در پايان تأكيد كرد: پيوند و دلدادگي پاسداران انقلاب و مردم از هم ناگسستني و به فضل الهي راهبرد نظام سلطه و صهيونيسم در ايجاد شكاف بين سپاه و ملت ايران همچنان ناكام و رسوا خواهد بود. اين درسي‌است كه ماجراي‌تشييع شهيد محسن‌حججي و حمايت ملي از سپاه برابر ياوه‌گويي‌هاي ترامپ عليه اين نهاد، به خوبي گوياي آن است.

http://www.Javann.ir/877763

ش.د9603049

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات