صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۰۷۸۳۴

اخبار کوتاه سه‌شنبه 5 دی

محسن بهرامی، دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: شیوع آنفلوانزای مرغی موجب شد تا با وجود ممنوعیت صادرات و همه اقداماتی که در این زمینه انجام گرفت، شاهد کاهش عرضه مرغ و تخم مرغ باشیم. وی با اعلام اینکه مجوز ورود 20 هزار تن تخم مرغ به کشور صادر شده است، گفت: پرداخت خسارت به مرغداران و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، از جمله اقداماتی بوده که در این زمینه انجام گرفته است.
وزارت امور خارجه درباره انتشار تصاویر خودروهای لوکس منتسب به این وزارتخانه اعلام کرد: این خودروها در دولت دهم و به منظور انجام امور تشریفاتی میهمانان اجلاس سران عدم تعهد سفارش داده شد که ۳۲ دستگاه آن همان زمان تحویل و ۱۴ دستگاه باقیمانده در سال ۹۳ ترخیص شدند و پس از آن این وزارتخانه هیچ خودروی خارجی را تحت هیچ عنوانی خریداری نکرده است.
رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع کاخ سفید اعلام کردند، ترامپ از ارائه طرح صلح(سازش) منصرف شده است. در همین حال، پایگاه خبری صهیونیستی «دبکا» نزدیک به منابع امنیتی این رژیم، از آماده شدن دولت آمریکا برای قطع روابط خود و متحدان عربش با تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل موضع‌گیری‌های ضدترامپ «محمود عباس» خبر داده است.
الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد: اسماعیل دوستی، عضو حزب اعتماد ملی برای سومین بار طی روزهای گذشته با مهدی کروبی ملاقات داشته است. پیش از این نیز مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم و محمدرضا عباسی‌فر، عضو سابق شورای نگهبان با کروبی دیدار کرده بودند.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی درباره روش‌های اخذ مالیات در کشورهای گوناگون جهان عنوان کرده که بلاروس از سال ۲۰۱۵ براساس یک قانون جدید مالی، تصمیم گرفت سالیانه در اجرای بودجه خود برای جلوگیری از تنبلی و «سواری مجانی» از افراد بیکار مالیات بگیرد.
حکیمی‌پور، کارشناس اقتصادی بیان کرد: واقعاً نمی‌دانم مشاور دولت چه کسی است که رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان می‌کند با افزایش 50 درصدی سوخت تنها یک درصد تورم ایجاد می‌شود. افزایش 50 درصدی نرخ سوخت سبب اضافه شدن حداقل 8 درصد تورم خواهد شد.
بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به طرح سؤال از رئیس‌جمهور درباره بازار ارز، گفت: سؤال از رئیس‌جمهور درباره بازار ارز در این زمینه است که چه میزان ارز به بازار تزریق شده و این ارز با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات