صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۰۹۱۲۲

اخبار کوتاه چهارشنبه 11 بهمن

سردار علي فضلي، جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين و فرمانده قرارگاه بازسازي مناطق زلزله‌زده كرمانشاه گفت: ما براي كمك به اسكان دائم زلزله‌زدگان نیز اعلام آمادگي كرديم و منتظر جوابيم و تا الآن درخواستي از ما صورت نگرفته است. وی افزود: پیشتر نیز حدود چهارهزار مهندس عمران ما براي تعيين خسارت و صدمات وارده اعلام آمادگي كرده بودند؛ اما متأسفانه از اين ظرفيت استفاده نكردند و بنده دلیل آن را نمي‌دانم.
معاون اول رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای به بانک مرکزی و وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت اعلام کرد: انجام ثبت سفارش بدون انتقال ارز برای واردات از کشورهای چین، هند، کره و ترکیه ممنوع است. کلیه واردکنندگان موظفند صرفاً‌ از طریق شبکه بانکی (گشایش اعتبار اسنادی، برات اسنادی یا حواله) با رعایت مقررات مربوط به کالا از این کشورها وارد کنند.
بهزاد نبوی گفت: نقاط اختلاف در حوزه منافع ملی با گفت‌و‌گو حل می‌شود. به نظر من، برای اینکه این تعامل شکل بگیرد، در بین اصلاح‌طلبان افراد زیادی در دسترس نیستند که بتوانند در ایجاد این تعامل نقش ایفا کنند. وی افزود: به جز اصلاح‌طلبان، اصولگرایان میانه‌رو یا چهره‌های مورد وثوق هر دو طیف سیاسی باید پل ایجاد رابطه برای انجام گفت‌و‌گوی ملی شوند.
علوی الغریفی، شاعر بحرینی با انتشار عکس رهبر معظم انقلاب در برف، در توئیتر خود به ایشان ابراز احساسات کرد و نوشت: آیا می‌شود برف زیر قدم‌هایت تاب آورد، زبانه نکشد، وقتی «فرشته‌ای آسمانی» با «روحی نبوی» بر آن قدم برمی‌دارد؟ سرمایی که لهیب آتش را برای «خلیل» فرو نشاند، اکنون زیر پای «تو» زبانه‌ آتش کشیده است.
روزنامه «جروزالم‌پست» نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی دستورات جدیدی برای مقابله با عملیات‌های استشهادی احتمالی در فلسطین اشغالی ابلاغ کرده است. این دستورالعمل‌ها شامل تأسیس یک اتاق عملیات مشترک جدید برای همه مقامات امنیتی و هماهنگی اقدامات پلیس و دیگر نیروهای امنیتی در شرق قدس و کرانه باختری است.
درآمد گمرک در ۱۰ ماهه امسال از محل عوارض واردات خودرو و دیگر کالاها، ۲۶ درصد افزایش یافت. براساس جزئیات این گزارش، حقوق ورودی خودرو 1975 میلیارد و 398 میلیون و 100 هزار تومان معادل یک میلیارد و 565 میلیون و 194 هزار دلار بوده است.
«سعود المعجب» دادستان کل عربستان اعلام کرد، پس از پایان بازجویی‎ها از شاهزادگان، تجار و وزرای سعودی طی بیش از سه ماه گذشته، در مجموع 106 میلیارد دلار(معادل 600 هزار میلیارد تومان) از اموال آنها دریافت شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات