تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۰۹۱۶۲

زیباکلام: عارف توان اجرایی ندارد

(روزنامه كيهان ـ 1396/04/18 ـ شماره 21666 ـ صفحه 2)

صادق زیباکلام می‌گوید عارف حتی توان نداشت رئیس یک کمیسیون در مجلس شود و شایستگی شهردار تهران شدن را ندارد.

وی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز اظهار داشت: آقای عارف نشان داد از نظر مدیریت سیاسی خیلی توانمند نیست. 100 نماینده در فراکسیون امید عضویت دارند اما آقای عارف نتوانست از این مجموعه که با تلاش بسیار زیاد انتخاب شدند یک جریان سیاسی نیرومندی را به وجود بیاورد که پای یکسری مسائل بایستند و یکسری خواسته‌ها را مطرح و اسباب توسعه سیاسی را فراهم کنند، انگار نه انگار که چنین فراکسیون در مجلس است.

وی در پاسخ این سؤال که آیا عارف به عنوان رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان طوری لیست شورای شهر تهران را بست که خودش شهردار تهران شود؟ گفت: شهر را طوری ببندد که خودش شهردار تهران شود، خیلی بد نبود اما آقای عارف این هنر و وجود را ندارد. اگر چنین ظرفیتی را داشت ذره‌ایش را در مجلس دهم از خود نشان می‌داد. در دو سالی که نماینده تهران در مجلس بود نخست بحث ریاستش بر قوه مقننه مطرح شد ولی الان متوجه هستیم که آقای عارف حتی در این حد هم توانایی نداشت که رئیس یک کمیسیون شود. نه آقای عارف قطعاً آن توان را نداشت و ندارد. البته ای کاش آن توان را می‌داشت.

زیباکلام گفت: کسان دیگری در جریان اصلاحات هستند که آنها را به آقای عارف از نظر همین دلایل ترجیح می‌دهم. من غلامحسین کرباسچی و حسین مرعشی را خیلی خیلی به آقای عارف ترجیح می‌دهم چون توان اجرایی آنها خیلی خیلی بیشتر از آقای عارف است. حتی سعید لیلاز اگر توان اجرایش بیشتر از آقای عارف نباشد کمتر هم نیست.

http://kayhan.ir/fa/news/108249

ش.د9604421

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات