صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۰۹۶۲۹

اخبار کوتاه شنبه 28 بهمن

علی‌بن صمیخ‌المری، رئیس کمیته ملی حقوق بشر قطر در سخنانی گفت: ما به سیاسی کردن مناسک و نقض حق انجام شعائر دینی از سوی عربستان اعتراض داریم. وی در این زمینه با اشاره به اعمال محاصره کشورهای عربستان، مصر، بحرین و امارات علیه قطر گفت: در دومین روز محاصره، شکایت‌هایی مبنی بر اخراج شهروندان قطری از هتل‌های مکه مکرمه دریافت کردیم که این امر قابل پذیرش نیست.
ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه پوشاک گفت: ‌رویکرد و علاقه مردم نسبت به خرید و مصرف پوشاک ایرانی به ویژه در بین بانوان بیشتر شده است. وی اظهار داشت: با همکاری کارگروه مد و لباس و اتحادیه پوشاک، لوگویی تحت عنوان «با افتخار ساخت ایران» طراحی شد که بر روی ویترین فروشگاه‌هایی که عرضه‌کننده 100 درصدی پوشاک ایرانی هستند، نصب می‌شود.
احتشام‌زاد، رئیس فدراسیون واردات گفت: بر اساس آمار گمرک، در 10 ماه گذشته، حدود 42 میلیارد دلار کالا وارد کشور شده و اگر در 10 ماه نخست سال آینده هم، همین مقدار کالا وارد شود، با این افزایش نرخی که در ارز اتفاق افتاده است، نظام اقتصادی کشور باید منتظر پیامدهای گزنده و ناخوشایند آن باشد.
روزنامه «جروزالم‌پست» نوشت: هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند؛ تظاهرات‌کنندگان با حمل پلاکاردهایی با نوشته «جُرم‌وزیر» به جای کلمه نخست‌وزیر، خواستار استعفای نتانیاهو از این سمت و همه اعضای فاسد کابینه او شدند.
مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در گفت‌وگویی گفت: مرحوم آقای هاشمی‌رفسنجانی با تصمیم خود دیگر به نماز جمعه نرفتند. چندین بار هم افرادی مانند آیت‌الله امامی‌کاشانی و دیگران رفتند و از ایشان درخواست کردند که به نماز جمعه بیایند؛ اما ایشان خودش قبول نکرد.
«بنیامین نتانیاهو» در حاشیه سفر به آلمان به منظور شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ بار دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران موضع‌گیری کرد. وی در دیدار با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل گفت: «اسرائیل اجازه نمی‌دهد ایران در سوریه قدرت بگیرد.»
شرکت ملی نفت ایران پس از امضای قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال، تا پیش از پایان امسال قراردادهای توسعه میادین آبان و پایدار غرب را به شرکت زاروبژنفت روسیه و نفت پارس جنوبی را به مرسک اویل واگذار می‌کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات