صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۰۹۹۴۲

از ردپای بیگانگان تا مسامحه با اغتشاشگران

1ـ نباید با اغتشاشگران مسامحه کرد
علی مطهری درباره مراسم گرامیداشت شهدای ناجا در زمینه دراویش و اتفاقات خیابان پاسداران گفت: این گروه از نظر فکری انحرافاتی دارند؛ اما در حادثه اخیر(خیابان پاسداران)رأفت بیش از اندازه‌ای نسبت به این گروه نشان داده شد؛ چون بالاخره هر گروهی که به خیابان‌ها بیاید و اغتشاش ایجاد کند، باید با اقتدار با آنها برخورد شود و در این حادثه هم باید با جدیت بیشتری با اغتشاشگران برخورد می‌شد. مطهری تصریح کرد: اینکه ما چند ساعت به آنها فرصت بدهیم که در خیابانی جمع شوند و هر کار که دل‌شان می‌خواهد انجام دهند، به حوادث تلخ این چنینی منجر می‌شود. به نظر من، شورای تأمین خوب عمل نکرد؛ یعنی باید دست نیروی انتظامی را برای اقدامات متقابل بازتر می‌گذاشت. وی ادامه داد: فرقه‌های گوناگونی از دیرباز در ایران حضور داشته‌اند و فعالیت آنها هم به دوران حضور جمهوری اسلامی محدود نیست.

2ـ نسلی که دشمن نمی‌خواست تکثیر شوند!

سعید جلیلی، عضو شورای عالی امنیت ملی در دیدار با خانواده بسیجی شهید حدادیان که در اتفاقات گلستان هفتم خیابان پاسداران به شهادت رسید، اظهار داشت: امثال محمدحسین از همان نسلی هستند که دشمن خیلی تلاش کرد تا تکثیر نشوند؛ اما امروز شهدای دهه هفتاد ما با خون خودشان امنیت و اقتدار کشور را تأمین کرده‌اند. نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی در ادامه با اشاره به فتنه 88، افزود: همه به یاد داریم وقتی یک نفر به طور مشکوک در خیابان‌ها کشته شد، همین رسانه‌ها و به تبع آن همه رسانه‌های جهان چه بلوایی درست کردند؛ اما امروز همان‌هایی که ادعای مبارزه با خشونت دارند، در برابر بدترین رفتارهای داعشی سکوت کرده‌اند و امروز هم مردم بهتر می‌بینند که واقعاً چه کسانی مخالف خشونتند و چه کسانی با بذل جان رفتارهای داعشی را از ملت دور می‌کنند.

3ـ کشف ردّپای عوامل داخلی و خارجی در غائله دراویش

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجمع غیرقانونی دراویش در خیابان پاسداران تهران، گفت: هر فرد یا گروهی که به قانون احترام گذاشته و در چارچوب قوانین کشور حرکت کند، مورد احترام ما بوده و مبنای عمل پلیس، «قانون» است و این برای همه افراد، دسته‌ها و گروه‌ها مشترک است. وی درباره ریشه‌های اتفاقی که در غائله گلستان هفتم پاسداران رخ داد، افزود: یک سری از عوامل داخلی و خارجی این افراد را حمایت و هدایت می‌کردند تا این اتفاقات دامن زده شود که خوشبختانه با تلاش و درایت نیروهای انتظامی و بسیج این ماجرا خاتمه یافت. سردار حسین اشتری همچنین تأکید کرد: شکی نیست که جریان‌هایی در داخل و خارج به دنبال ناامن کردن کشورمان هستند؛ ولی ما اجازه چنین اقداماتی را به آنها نخواهیم داد.

4ـ مخالفت با ترور سردار سلیمانی به دلیل برجام

تلويزيون دولتي رژیم صهیونیستی با پخش گزارشي فاش کرده است، «باراک اوباما» رئيس‌جمهور سابق آمريکا با قصد تل‌آويو براي ترور حاج‌قاسم سليماني، فرمانده نیروی قدس ايران مخالف بوده است. نکته جالب توجه اینجاست که این تحقیقات تلویزیونی علت مخالفت دولت دموکرات سابق آمریکا با ترور سردار سلیمانی را نياز به دستيابي به توافق هسته‌اي با ايران عنوان کرده و رسیدن به برجام، مهم‌ترین دلیل مخالفت باراک اوباما با این اقدام بوده است. این شبکه همچنین می‌افزاید: سردار سلیمانی یکی از مهم‌ترین چهره‌های طراحی خاورمیانه بر اساس نظم جدید است و با وجود این مخالفت رئیس جمهور ایالات متحده، بارها مقامات اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی به منظور ترور وی اقدام کرده‌اند که موفقیتی نداشته‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات