صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۱۰۷۸۷

اخبار کوتاه یک‌شنبه 16 اردیبهشت

«موشه یعلون» وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به تازگی یک فروند جنگنده روسی وارد حریم هوایی جولان اشغالی شده که پدافند هوایی این رژیم قصد ساقط کردن آن را داشت. وی بدون ذکر تاریخ و زمان ورود این جنگنده روسی به حریم هوایی بلندی‌های جولان اشغالی با اشاره به ایجاد خط ارتباطی مستقیم بین ارتش‌های روسیه و رژیم صهیونیستی برای هماهنگی در مورد سوریه، گفت: «(با اینکه) می‌دانستیم این جنگنده روسی است، اما چیزی نمانده بود که آن را ساقط کنیم.»
جبار کوچکی‌نژاد در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور درباره مخالفت دولت با فیلترینگ تلگرام اظهار داشت: آنهایی که در داخل نظام به شکل اپوزیسیون بازی کرده و خود را به این شکل نشان می‌دهند سبب تعجب ما شده‌اند؛ چون شخص آقای روحانی اولین کسی بود که در دوران اغتشاشات به تلگرام معترض بود. وی با بیان اینکه موضوع فضای مجازی یک موضوع ملی است، افزود: تحت کنترل بودن فضای مجازی و آسیب نرساندن آن به امنیت ملی، یکپارچه بودن مسئولان نظام را می‌طلبد.
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با گلایه از کم‌کاری مجلس در بررسی مسائل مهم کشور گفته است: 90 درصد مواردی که در دستور کار مجلس است، باید خارج شود. وی لابی‌ها، بی‌توجهی‌ها و پرداختن به موارد غیر مهم را دلیل به نتیجه نرسیدن طرح‌های تحقیق و تفحص دانسته و معتقد است، مجلس باید در چند مسئله مهم از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، فساد و اجرای عدالت در کشور تمرکز کند.
مجتبی شاکری، عضو سابق شورای شهر تهران درباره انتقال نمایشگاه کتاب و تخصیص ندادن پارکینگ به مردم اظهار داشت: واقعاً این تصمیم، تصمیم صحیحی نبود و اتلاف در منابع و تغییر تصمیم ملی است که صورت گرفته است. شهر آفتاب با مطالعه دقیقی که نسبت به ترافیک شهر تهران شده بود، انتخاب شد و نسبت به ترافیکی که در سئول و مصلی وجود دارد، شهر آفتاب که در حاشیه شهر است، بهترین گزینه بود.
رئیس سازمان حج و زیارت در سکوت رسانه‌ای به عربستان سفر کرد تا در دو ماه مهلت باقی‌مانده به آغاز اعزام زائران ایرانی، امور اجرایی حج ۹۷ را پیگیری کند. گفتنی است، حمید محمدی در صفحه‌ شخصی خود در فضای مجازی با انتشار عکس‌هایی از کعبه و این نوشته که «در مکه و مسجدالحرام نائب‌الزیاره هستم»، از حضورش در عربستان خبر داده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات