صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۱۱۰۶۱

سوءاستفاده از مطالبات صنفی

سوءاستفاده از مطالبات صنفی
رسول خضری، عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به موضوع اعتراضات کامیون‌داران، گفت: این رانندگان خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلاتی، چون پایین بودن کرایه حمل‌ونقل، افزایش حق کمیسیون شرکت‌های باربری، افزیش بهای سوخت و کمبود سهمیه روزانه گازوئیل شده‌اند. وی با تأکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به مطالبات این رانندگان، گفت: کامیون‌داران معترض سیاسی نیستند. این افراد صرفاً خواستار حل مشکلات صنفی و معیشتی خود هستند. ولی متأسفانه رسانه‌های خارجی به دنبال آن هستند که مسائل داخلی ما را وارونه و آن طور که خودشان می‌خواهند، جلوه دهند.

ناتو از اسرائیل در برابر ایران حمایت نمی‌کند!
دبیرکل سازمان آتلانتیک شمالی(ناتو) گفت: این سازمان در صورت حمله ایران، به کمک اسرائیل نخواهد رفت. «ینس استولتنبرگ» به اشپیگل گفت: «اسرائیل یک شریک است، اما نه یک عضو و تضمین امنیت ناتو شامل حال اسرائیل نمی‌شود.» این اظهارات در حالی است که به تازگی رژیم صهیونیستی اقدامات تحریک‌آمیزی علیه کشورمان انجام داده و در کنار آن با اقدام پیش‌دستانه درصدد القای تهدید از سوی ایران است.

پول هنگفت امارات در انتخابات لیبی
منابع لیبیایی از تکاپوی امارات برای آغاز تبلیغات به نفع نامزدی هواداران «خلیفه حفتر» فرمانده کل ارتش لیبی در انتخابات آینده پرده برداشتند. این منابع تأکید کردند، امارات پول‌های هنگفتی برای آغاز تبلیغات به نفع نامزدی این افراد اختصاص داده است. که البته هنوز مشخص نیست نامزد این جریان چه کسی خواهد بود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات