صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۱۱۲۸۷

حرف روز/ فدائیان سرسخت انقلاب

دشمنان انقلاب اسلامی به منزله مردمی‌ترین و ماندگارترین انقلاب تاریخ که همه اصول اولیه خود را پس از ۴۰ سال حفظ کرده است، پس از شکست در همه عرصه‌های نظامی، سیاسی و... حرکت جدیدی را به نام «تغییر رفتار انقلاب» شروع کرده است که اولین نشانه‌های اجرای این پروژه را می‌توان در شعار «تغییر» سران فتنه ۸۸ مشاهده کرد[...]
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: دشمنان انقلاب اسلامی به منزله مردمی‌ترین و ماندگارترین انقلاب تاریخ که همه اصول اولیه خود را پس از ۴۰ سال حفظ کرده است، پس از شکست در همه عرصه‌های نظامی، سیاسی و... حرکت جدیدی را به نام «تغییر رفتار انقلاب» شروع کرده است که اولین نشانه‌های اجرای این پروژه را می‌توان در شعار «تغییر» سران فتنه ۸۸ مشاهده کرد. بر اساس این، دشمن که توانایی لازم را در تقابل نظامی با جمهوری اسلامی ندارد، درصدد است از برخی مسئولان غیر انقلابی برای مقابله با انقلاب استفاده کند؛ آنها در برنامه خود به دنبال این پروژه هستند که مسئولان به ظاهر انقلابی را به منزله کاتالیزورهای انقلاب با لقب‌هایی چون آیت‌الله، حجت‌الاسلام، خانواده شهید و جانباز برجسته کرده و از ضعف ایمان آنها به خدا و انقلاب در راستای اعمال شیطانی خود استفاده کنند. دشمن بخش زیادی از تمرکز خود را در این مسیر گذاشته است؛ زیرا این افراد به دلیل لباس یا نسبتی که بین خود و انقلاب متصل می‌کنند، می‌‌توانند بیشترین ضربه را به انقلاب اسلامی بزنند.
چندی پیش نشریه «بلومبرگ» گزارشی تحت عنوان «فدائیان سرسخت انقلاب» منتشر کرد و نوشت: «همین‌طور که در خیابان‌های ناهموار و باریک شهر زاریا که در مناطق عمدتاً مسلمان‌نشین شمال نیجریه واقع شده، چرخ می‌زنیم، محمد (از ساکنان منطقه و شیفتگان انقلاب اسلامی) نشان‌مان می‌دهد که ایران چطور توانسته کیلومتر‌ها دورتر از خاورمیانه و فراتر از هرگونه محدودیتی که ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای مهار این کشور طراحی کرده، طرفدارانی سرسخت برای خود جذب کند. قدرت اسلامی توانسته فارغ از تحریم‌های اقتصادی که ایران را از بخش عمده بازار نفتی جدا کرده بود، گسترش یابد.»
این فرزندان مظلوم انقلاب در سراسر منطقه و جهان در یک نبرد واقعی بر سر آرمان‌های انقلاب با سه جبهه غرب، آل‌سعود و صهیونیسم می‌جنگند و خون می‌دهند؛ ولی هرگز تسلیم نمی‌شوند و از آن بدتر وزارت امور خارجه ما برای آنها بیانیه نمی‌دهد؛ این در حالی است که ولی امر مسلمین با ارسال پیام‌هایی دل‌های این حامیان انقلاب را قرص و محکم می‌کند. فدائیان سرسخت انقلاب در جهان کم نیستند و مردم عزیز نیز در صحنه‌های گوناگون نشان داده‌اند که با وجود ناملایمات همچنان پای آرمان‌ انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات