صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۱۱۸۱۶

اخبار کوتاه یک‌شنبه 21 مرداد

عبدالله ناصری، مشاور رئیس دولت اصلاحات در مصاحبه‌ای عنوان کرد حسن روحانی ساعت 10 صبح در محل کارش آماده می‌شود. وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار که پرسید «از کجا این مسئله را شنیدید؟» گفت: «نیازی به شنیدن ندارد. وقتی می‌بینم نه یک روز، نه دو روز بلکه روزهای متعدد، اسکورت آقای روحانی، چه ساعتی دم در خانه ایشان حضور پیدا می‌کند تا ایشان را به نهاد ریاست‌جمهوری ببرد، دیگر شنیدن نمی‌خواهد!»
رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران گفت: هر کس در وضعیت کنونی از آقای نوبخت حمایت کند، آینده‌ای در سیاست ایران نخواهد داشت. حسین مرعشی در جمع جوانان حزب کارگزاران گفت: آقای نوبخت هیچ موافقی در دولت ندارد و مسئله ایشان مسئله کارگزاران نیست. وی حزب اعتدال و توسعه را حزبی بی‌هنر دانست که می‌خواهد مسئله آقای نوبخت را سیاسی کند و افزود: مسئله آقای نوبخت، مدیریتی است.
عدنان طباطبایی، کارشناس مسائل ایران و از استادان دانشگاه دوسلدورف آلمان و اعضای مرکز مطالعاتی کارپو از تلاش‌های خطرناک ترامپ برای بی‌ثبات کردن ایران و همچنین تلاش‌های واشنگتن، عربستان و رژیم صهیونیستی برای اعمال نفوذ بر اعتراضات داخلی ایران علیه وضعیت اقتصادی این کشور برای تحقق اهداف مدنظر خود خبر داد و احتمال موفقیت آنها را بسیار اندک دانست.
رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد گفت: حرف ایشان خریدار ندارد. هم خواص می‌دانند و هم عامه ‏مردم می‌دانند که در شرایط فعلی مخالف‌خوانی و موج‌سواری کردن و از فضای گرانی و مشکلات اقتصادی سوءاستفاده کردن، ‏کسی را نه قهرمان می‌کند و نه اصلاً گوشی بدهکار صحبت‌های ایشان است.‏
ناتالی توچی، مشاور فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: هدف دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از پیشنهاد دیدار با ایران رسیدن به توافق جدید با ایران نیست؛ بلکه وی به دنبال وادار کردن ایران به تسلیم است. وی افزود: اقدام دولت آمریکا در خروج از توافق هسته‌ای نقض «توافقی بین‌المللی» است.
یوسفیان‌ملا، نماینده مجلس صحبت خود درباره گم شدن ۹ میلیارد دلار را اصلاح کرد و گفت: صحبتی در خصوص مفقود شدن ۹ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی نداشته‌ام. فقط صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره دریافت‌کنندگان ارز دولتی را تکرار کردم!
محمد مصطفوی، مدیر سرمایه‎گذاری و کسب‎وکار شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت ملی نفت چین (سی‌ان‌پی‌سی) با سهم 80/1 درصدی در فاز ١١ پارس جنوبی جایگزین توتال فرانسه شد و به کار ادامه می‌دهد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات