صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۱۱۸۳۵

اخبار کوتاه دوشنبه 22 مرداد

شهردار منطقه 8 تهران با تکذیب اختلاس 1800 میلیاردی، گفت: قطعه زمینی که با هزینه صدور پروانه بیش از 800 میلیارد تومان ارزش داشت و متعلق به شرکت مترو بود، با اجرای تشریفات مزایده، به خریدار واگذار شد و البته خریدار برنده مزایده هم بانک شهر بود و طبق مقررات قانونی، زمین یاد شده با ارزش واقعی به بانک شهر منتقل شد. متأسفانه، در ابتدای کار آقای نجفی، شهردار سابق تهران، این مسئله به عنوان اختلاس 1800 میلیاردی در منطقه مطرح شد که اساساً واقعیت نداشت.
«یوسف العتیبه» سفیر امارات در واشنگتن بار دیگر بر حمایت کشورش از اقدام دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در احیای تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده است. العتیبه که کشورش با حمایت از شبه‌نظامیان افراطی در سوریه و شرکت در جنگ علیه یمن از عوامل اصلی ایجاد بی‌ثباتی در منطقه بوده، ایران را به حمایت از گروه‌های تروریستی متهم کرد.
حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا درباره تحرکات اخیر احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد شهروند ساده‌ای بیش نیست و دوره ریاست‌جمهوری‌اش پایان پذیرفته؛ اما هنوز این موضوع را نپذیرفته است. او دچار آلزایمر سیاسی شده و عملکرد خودش را فراموش کرده و حتی به دنبال پاسخگویی درباره رفتارهای گذشته خودش نیست.
«کشتی‌آرای» عضو هیئت‌مدیره طلا و جواهر تهران معتقد است: سکه در حال حاضر نسبت به قیمت واقعی، یک میلیون تومان حباب دارد. یعنی قیمت واقعی سکه در حال حاضر حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان است. که این نرخ بر اساس ارز آزاد و نرخ جهانی طلا در بانک مرکزی محاسبه می‌شود.
رئیس‌جمهور از مصوبه مجلس برای اجرایی شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مدیریت‌های اجرایی استقبال کرد. خبرها حاکی است، کمیته‌ای در دولت تشکیل و افراد آن تعیین شده‌اند تا مدیرانی را که مشمول این قانون می‌شوند، شناسایی و افراد دیگری جایگزین آنها شوند.
بهروز برنا، عضو هیئت‌مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران درباره تولید طلا در کشور گفت: اکنون ۲۴ معدن طلای فعال در کشور داریم که ذخایر قطعی آنها ۲۵۰ تن و ذخایر احتمالی‌شان ۳۴۰ تن است که به زودی به استخراج هشت تن طلا در سال نزدیک می‌شوند.
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه افزایش مناطق ‌آزاد، منطق اقتصادی ندارد، گفت: مناطق ویژه اقتصادی برای نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه رأی‌آفرین است، حتی اگر این مناطق پس از سال‌ها فعال نشوند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات