تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۱۲۰۵۱

هدف اصلی دشمن از بین بردن عوامل ماندگاری انقلاب است

جبهه استکبار امروز به یک جمعبندی رسیده است وآن اینکه 2 عامل توانسته انقلاب اسلامی را به سن 40 سالگی برساند وهمچنان علیرغم تمام فشارها وآزارها وتهدیدات وتحریمها به رشد ونمود وبالندگی وپیشروندگی خود ادامه داده و به الگویی برای تکثیر تبدیل شود. این 2 عامل ، اصلی ترین عوامل بقا وماندگاری انقلاب بوده وتا زمانی که این دو در تعامل ودرهم تنیدگی با هم عمل می کنند این انقلاب علیرغم فراز ونشیب ها ، توقف نداشته ومارا در دستیابی به اهدافمان ناکام خواهد گذاشت .
پایگاه بصیرت / دیدگاه/ابوالحسن سلطانی زاده
از روزی که دست امیر مومنان در غدیر توسط پیامبر اکرم(ص)به آسمان بلند شد تا روزی که سر مطهر امام حسین علیه السلام بر روی نیزه به آسمان بلند شد حدود 50 سال گذشت در این دوره کوتاه بر سر جامعه اسلامی چه آمدکه جامعه به این حد از انحطاط وشقاوت رسیدکه به فاجعه عاشورا ختم شد.
کارشناسان تاریخ تحلیلی اسلام به 2 عامل درباره این چرایی اشاره می کنند 1- انحراف خواص 2- غفلت عوام.
در غدیر دستی به عنوان  "" مَنْ كُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ "" به آسمان بلند شد اما خواص اهل باطل چند روز بعد در سقیفه دور هم جمع شد ند وامام را از امت گرفتند ومتاسفانه عوام با غفلت وسکوت، به این تحریف تن دادند ودر عاشورا بار دیگر امتی که برای امام نامه  وعده یاری نوشته بود امام را در میانه میدان تنها گذاشته وندای  "" هل مِن ناصر یَنصُرُنی ""اورا جواب ندادند ، در اینجا نیز امت از امام گرفته شد .واین هر دو به نقش ارزشمند امام وامت در صعود یا سقوط جامعه اشاره دارد.
جبهه استکبار امروز به یک جمعبندی رسیده است وآن اینکه 2 عامل توانسته انقلاب اسلامی را به سن 40 سالگی برساند وهمچنان علیرغم تمام فشارها وآزارها وتهدیدات وتحریمها به رشد ونمود وبالندگی وپیشروندگی خود ادامه داده و به الگویی برای تکثیر تبدیل شود. این 2 عامل ، اصلی ترین عوامل بقا وماندگاری انقلاب بوده وتا زمانی که این دو در تعامل ودرهم تنیدگی با هم عمل می کنند این انقلاب علیرغم فراز ونشیب ها ، توقف نداشته ومارا در دستیابی به اهدافمان ناکام خواهد گذاشت . حال سوال این است که این دو چه عواملی هستند؟
1- عامل رهبری : غرب در تحلیل های خود به این نکته اذعان دارد که اگر در صدر اسلام نهضت پیامبر (ص) بعد از رحلت پیامبر (ص)دچار انحراف شد علتش این بود که فرد بعد از پیامبر به عنوان حاکم وخلیفه هیچ سنخیتی با رهبر اول یعنی پیامبر، نداشت ونتیجه آن شد که اسلام ناب توسط خواص باطل و غفلت مسلمانان از راه اصلی منحرف شد امادر انقلاب اسلامی ایران بعد از رحلت امام خمینی (ره) رهبری انتخاب شد که از سنخ رهبر اول بود ومرتب می گفت راه  ما راه امام خمینی(ره) است وما این راه را با قدرت ادامه خواهیم داد . در آنجا مسلمانان پیاده نظام تحریف وانحراف شدند ولی اینجا هیچ انحراف  وفاصله ای رخ نداد واز همین رو امروزمهمترین نقشه دشمن برای کاهش نفوذ ومحبوبیت رهبری در جامعه اقتدار زدایی از ولایت است.
2- عامل دوم : حضور مردم با بصیرت در تمام صحنه های انقلاب .
دشمن به این جمعبندی رسیده است که امام هر مقدار هم که توانمند باشدبدون امت کاری از پیش نخواهد برد لذا حال که نمی توانند امام را از انقلاب بگیرندتلاش کنند،امت را از امام بگیرند، که اگر امت از امام گرفته شود انحراف در غدیر رخ می دهد، امیر مومنان خانه نشین می شود ،امام حسین علیه السلام تنها میشود وامام عصر علیه السلام تا یاری کننده ای نداشته باشدظهور نخواهد کرد، امام که فرمانش خوانده نشد خاصیتی نخواهد داشت(لا رای لمن لا یطاع) . بنابراین تغییر ذائقه فکری وفرهنگی و تغییر خواسته های مردم از طریق فضای مجازی در دستور کار دشمن قرار گرفته است ،او برای تغییر نظام به دنبال بازیگر داخلی می گردد تا فشار از بیرون به مطالبه سازش ومذاکره ودو قطبی سازی جامعه تبدیل شود وصف اتحاد وانسجام ووحدت را مخدوش کند . درتمام این 4 سال 2 عامل رهبری وپیوند وبیعت مردم با رهبری ، نظام را از گردنه ها وپیچ های خطر ناک عبور داده وامروز نیز به فضل الهی وبه برکت خون شهیدان این دیار وپیوند نا گسستنی امام وامت بازهم راه به جایی نخواهند برد.در پایان این مقاله جمله بسیار ارزشمندوکلیدی را از نماینده محترم ولی فقیه درسپاه به عنوان حسن ختام تقدیم میکنم که فرمودند:امام بی امت ، اقتدار ندارد،امت بی امام ، خطر ندارد، اما تجلی پیوند امام وامت شکست ندارد. وامروز دشمن این پیوند را نشانه گرفته است . به هوش باشیم ونقشه دشمن را بشناسیم واین فرمایش راهبردی مقام معظم رهبری را آویزه گوشمان کنیم که فرمودند: آمریکا از دشمنی با اسلام دست بر نمی دارد،باید بیدار باشیم ، باید هوشیار باشیم،باید آمادگی های خودمان را حفظ کنیم. نبایستی غافلگیر شویم ،نمی توانیم به خواب برویم ،نمی توانیم غفلت کنیم، نمی توانیم کید دشمن را نادیده بگیریم، باید بیدار باشیم.(2/9/96)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات