صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۱۲۱۷۹

گزارش روز/ دو سیلی محکم

پرده اول: یک تیم از اشرار گروهک تروریستی پژاک که در شامگاه بیست‌ونهم تیر ماه سال جاری به پایگاه دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، جمعه ۱۶ شهریور طی یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی[...]
یادداشت: پرده اول: یک تیم از اشرار گروهک تروریستی پژاک که در شامگاه بیست‌ونهم تیر ماه سال جاری به پایگاه دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، جمعه ۱۶ شهریور طی یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی، در کمین رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد. طی این درگیری، شش نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز مجروح و متواری شدند. در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) با اشاره به ضبط سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی این تیم تروریستی به همت رزمندگان اسلام، تأکید شده است: همان‌گونه که به ملت ایران وعده داده شده است، آتش انتقام رزمندگان غیور دامان همه تروریست‌های مزدور و وابسته به استکبار جهانی را که در پی ایجاد ناامنی، خراب‌کاری و بر هم زدن آرامش در میهن اسلامی هستند، خواهد گرفت.
پرده دوم: روز گذشته پنج فروند موشک زمین به زمین، مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان عراق را هدف قرار داد. وبگاه کردستان 24 اعلام کرد، دفتر اصلی این حزب در شهرستان کوی سنجق از توابع اربیل هدف حمله موشکی قرار گرفته است. این منبع به نقل از «ابراهیم جوکلی» نوشت: «تعدادی موشک از جانب [خاک] ایران به دفتر مرکزی حزب [گروهک دموکرات] در فاصله 65 کیلومتری مرز ایران اصابت کرده است.» کردستان 24 با بیان اینکه این حمله چند کشته و زخمی بر جا گذاشته است، نوشت یک مسئول دیگر [در گروهک] گفته است پنج نفر کشته و بیش از 35 نفر مجروح شده‌اند. اما برخی منابع دیگر تعداد کشته‌ها را 11 نفر ذکر کرده‌اند. طبق این گزارش، «مصطفی مولودی» دبیر کل ‌و «خالد عزیزی» دبیر کل پیشین [گروهک] حزب دموکرات در میان مجروحان هستند. برخی منابع محلی اظهار داشته‌اند، سران حزب دموکرات کردستان و گروهک دموکرات کردستان ایران در یک نشست مشترک در حال رایزنی بودند که محل جلسه مورد اصابت موشک قرار گرفت.
گفتنی است، پیش از این خانواده‌های شهدای ترور کردستان با انتشار بیانیه‌ای از مسئولان کشور خواسته بودند با قاطعیت با هر گونه حضور تروریست‌های تجزیه‌طلب در کشور مقابله کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات