صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۱۲۲۲۳

اخبار کوتاه سه‌شنبه 20 شهریور

حسن کامران، نماینده مردم اصفهان درباره طرح تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی و بر زمین ماندن این طرح گفت: متأسفانه، کمیسیون برنامه و بودجه و هیئت‌رئیسه مجلس این جسارت را ندارند که درهای تحقیق و تفحص را باز کنند. رسانه‌ها باید از کمیسیون برنامه و بودجه و هیئت‌رئیسه بخواهند که سرانجام این تحقیق و تفحص چه شد؟ چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌ است؟ هر کسی طرفدار شفاف‌سازی نیست، حتماً ریگی به کفش دارد، اگر این کار صورت گیرد حقه‌بازی کمتر می‌شود و اگر این کار را نکنیم، نفاق بیشتر می‌شود.
رئیس پیشین صداوسیما در صفحه توئیتر خود از آیت‌الله آملی‌لاریجانی خواست خبرهای خوش قضایی را به گوش مردم برساند. عزت‌الله ضرغامی در حساب توئیتری خود نوشت: اطلاع‌رسانی اخیر درباره بازگشت بخشی از اموال نجومی به بیت‌المال لازم و خوب بود. بهتر است رئیس محترم قوه قضائیه در سخنرانی‌های ثابت هفتگی خود، در کنار پرداختن به همه رویدادهای سیاسی و بین‌المللی، اخبار خوشی از این دست به مردم بدهد.
امیرآبادی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: طبق مصوبه هیئت‌رئیسه مجلس، قرار شده است مجلس نیز به سامانه متمرکز فیش حقوق و دستمزد کارکنان بپیوندد. فیش حقوقی شهریور ماه نمایندگان مجلس به‌‌‌ طور مستقیم از طریق اداره مالی مجلس به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و سپس از طریق این سازمان در سامانه متمرکز فیش حقوق و دستمزد کارکنان قرار می‌گیرد.
فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: پس از چند بار ردّ و بدل شدن نامه با دفتر رهبر معظم انقلاب درباره FATF، در نهایت ایشان اعلام کردند خود دولت و مجلس تصمیم بگیرند؛ یعنی این اختیار را به مجلس و دولت دادند. اینکه برخی نماینده‌ها و بعضی افراد می‌خواهند دوباره موضوع را به زمین دفتر رهبر معظم انقلاب بیندازند، ظلم به خود رهبری است.
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: این روزها بسیاری از مردم نه برای تأمین نیاز شخصی، بلکه برای حفظ ارزش پول خود اقدام به خرید خودرو می‌کنند که این وضعیت سبب هجوم تقاضا به طرح‌های فروش خودروسازان شده است.
یک قاضی آمریکایی ایران را به پرداخت ۱۰۴ میلیون دلار غرامت محکوم کرد. این قاضی مدعی شده است، ایران در حمله سال ۱۹۹۶ به پایگاه نظامیان آمریکایی در ظهران عربستان دست داشته و باید به ۱۹ قربانی این حادثه غرامت پرداخت کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات