صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۱۲۵۰۱

اخبار کوتاه سه‌شنبه 10 مهر

الهه کولایی، عضو حزب منحله مشارکت درباره عامل خارجی در فتنه ۸۸ تصریح کرد: «این تصور وجود داشت که ایران با یک بحران انتخاباتی از جنس انقلاب رنگی روبه‌روست که باید از این فرصت استفاده کرد و حتماً می‌توان این دو را با هم مقایسه کرد و شباهت‌ها و تفاوت‌های آنها را دید.» گفتنی است، این اظهارات پس از نزدیک به یک دهه از فتنه 88 خط بطلانی بر همه تلاش اصلاح‌طلبان برای ردّ حمایت‌های خارجی و هدف براندازی حوادث پس از انتخابات است.
به نوشته وبگاه «آی‌ـ ۲۴» بنیامین نتانیاهو گفت، هر گونه تلاش برای ارتباط دادن اسرائیل به حمله تروریستی اخیر در ایران مضحک است. وی افزود: «شعار مرگ بر اسرائیل درج شده بر موشک‌های شلیک شده ایران در سوریه اهداف ایران علیه اسرائیل را آشکار می‌کند.» به نظر می‌رسد انتقام سخت سپاه پاسداران از تروریست‌ها حامیان آنها را سخت ترسانده است.
رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی از کاهش 25 درصدی شیرخام تحویلی به کارخانه‌های لبنی خبر داد و گفت: تصمیم برای واردات 25 هزار تن شیرخشک به کشور در وضعیت کنونی و افزایش قابل توجه بهای ارز، قابل دفاع و درست است. وی افزود: طبق بررسی‌ها، کارخانه‌های لبنی روزانه به 19 هزار تن شیرخام و کارخانه‌های تولید شیرخشک به روزانه 2 هزار تن شیرخام نیاز دارند.
رحمانی‌فضلی، وزیر کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور، با اشاره به حکم روز گذشته تعیین رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور و ضرورت تمرکز ویژه در جهت تحقق منویات شورای عالی هماهنگی اقتصادی درباره این ستاد، ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس‌جمهور، درخواست کرد فرد دیگری برای دبیرکلی ستاد مبارزه با مواد مخدر تعیین و منصوب شود.
حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از سمت خود استعفا کرد. وی از دی ماه سال 1380 نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام بود. گفتنی است، در ماه‌های گذشته  مطالبات مردمی بسیاری درباره لزوم تغییر سبک زندگی وی در رسانه‌ها شکل گرفته بود.
حسین اصغری، مدیر کل دفتر سبزی و صیفی با اعلام اینکه ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تن گوجه‌فرنگی تولید شده، گفت: با ممنوعیت صادرات، قیمت هر کیلو گوجه‌فرنگی در خرده‌فروشی ۳۶۰۰ تومان و در مزرعه به قیمت هر کیلو ۲ هزار تومان خرید و فروش شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات