صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۱۲۵۱۷

اخبار کوتاه چهارشنبه 11 مهر

روزنامه «گاردین» نوشت: سازمان «آفکام»، سازمان تنظیم‌کننده مقررات رسانه‌ای انگلیس در حال پژوهش درباره شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» است که پس از حمله تروریستی اهواز با عضو یک گروه تروریستی که این حمله را مورد تمجید قرار داد، مصاحبه کرد. گفتنی است، «عادل عبدالکریم» یکی از دو مدیر این رسانه تبعه عربستان است و یک منبع که با محمد‌بن‌سلمان، ولی‌عهد عربستان مرتبط است، به گاردین گفته بودجه این رسانه رقمی نزدیک به 205 میلیون دلار است و از سوی عربستان سعودی تأمین می‌شود.
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از بی‌اعتنایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ادعاهایش درباره وجود یک نیروگاه هسته‌ای مخفی در ایران، بر خواسته‌اش مبنی بر بازرسی از این نیروگاه اصرار کرده و گفته است بازرسی فوری از این نیروگاه نشان خواهد داد، سخنانش صحیح بوده است. گفتنی است، آژانس بین‌المللی هسته‌ای در بیانیه‌ای سخنان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را بی‌اساس دانسته است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس از برگزاری جلسه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور برای بررسی تغییر ساختار دولت خبر داد. محمدعلی وکیلی گفت: جهانگیری برای توضیح درباره ساختار وزارتخانه‌های صنعت، راه و رفاه که قرار است تفکیک شود، به جلسه هیئت‌رئیسه دعوت شده است. وی افزود: معرفی وزرا برای دو وزارتخانه رفاه و اقتصاد به پس از تعیین تکلیف ساختار دولت موکول می‌شود.
بنی‌اسدی، مديركل دفتر حقوقی سازمان راهداری گفت: بر اساس اختيارات قانونی، به تخلفات شركت‌های حمل‌ونقلی كه با وجود معرفی كاميون‌های ملكی به عنوان مبنا و مستند اخذ پروانه فعاليت، در مهر ماه سال‌ جاری كاركردی نداشته و پاسخگوی تقاضای صاحبان كالا نبودند، رسيدگی و بر اساس تصميم صادره، پروانه فعاليت ٩۵ شركت متخلف در سراسر كشور لغو شده است.
نشریه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال» در گزارشی با اشاره به موضع کاخ سفید در قبال ایران، نوشت: با وجود لفاظی‌های دولت ترامپ، آمریکا از حضور نظامی خود در آب‌های خلیج‌فارس کاسته و کشتی‌ها، هواپیماها و موشک‌های مورد نیاز برای یک رویارویی بزرگ نظامی را برچیده است.
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد: طبق اطلاعات به دست آمده ۴۰ نفر از سران داعش در این عملیات به هلاکت رسیده‌اند و فرمانده بخش موصل که یک فرد عراقی بود، جزء کشته‌هاست. طبق تصاویر به دست آمده همه اهداف در این عملیات نابود شده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات