صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۱۲۷۰۹

اخبار کوتاه سه‌شنبه 1 آبان

الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس و قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات جهانگیری که گفته بود «تا این لحظه اجازه برکناری منشی خود را هم پیدا نکردم»، گفت: به نظرم آهنگ، آهنگ رفتن آقای جهانگیری است. وی افزود: من مجموع اخبار و تحلیلم این است که ایشان از دولت خواهد رفت. قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است نوبخت جایگزین جهانگیری شود یا خیر، گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام؛ ولی آقای روحانی احتمالاً تصمیم گرفته است دولتش را هماهنگ‌تر کند.
علی جمالی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نوشته است: «کمتر از دو سال از شروع به کار شورای شهر تهران می‌گذرد؛ ولی متأسفانه حدود نیمی از این زمان را شهرداری تهران در بلاتکلیفی به سر برده است. این اتفاق در مقایسه با مدیریت با ثبات اصولگرایان در طول 12 سال بر شورا و شهرداری تهران یک نقطه ضعف محسوب می‌شود.» وی افزوده است: «ساکنان کلانشهر تهران بیش از هر چیز نیازمند خدمات روزمره‌ای هستند که با تغییرات پیاپی از آنها دریغ شده است.»
اسدالله قره‌خانی، نماینده مجلس درباره سهمیه‌بندی سوخت اظهار داشت: در نشست کمیسیون انرژی از مرکز پژوهش‌ها و انجمن نفت دعوت شد و پس از ارائه نقطه نظرات، قرار شد کمیته‌ای در کمیسیون انرژی تشکیل شود تا راهکارهای گوناگون بررسی شود. وی تأکید کرد: بنابراین تا زمانی که کمیته نظرات خود را به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه اعلام نکند سهمیه‌بندی سوخت اجرایی نمی‌شود، حتی موضوع دونرخی شدن سوخت پس از اربعین نیز صحت ندارد.
علی ربیعی، وزیر سابق کار و از فعالان اصلاح‌طلب به تازگی طی اظهاراتی در نشستی درباره آسیب‌های اجتماعی گفته است: «هر دوره‌ای آسیب‌های خاص خود را دارد و امروزه شاهد گذار از جامعه(ای) با ارزش‌های انقلابی به جامعه‌ای با ارزش‌های نسل جدید و علاقه‌مند به توسعه هستیم.» این سخنان را می‌توان ادامه تمایل همیشگی اصلاح‌طلبان برای القای اینکه جامعه ایرانی از فضای انقلابی و ارزش‌های اصیل خود دور شده، دانست!
به گزارش اسپوتنیک، منابع سعودی از حمله سایبری به سایت نشست داووس صحرا در ریاض، پایتخت عربستان خبر دادند. بر اساس این گزارش، هکرها تصویری قرار دادند که در آن محمدبن‌سلمان، ولی‌عهد عربستان در حالی که شمشیر آغشته به خون در دست دارد، در برابر جمال خاشقجی با لباس قرمز رنگ‌ـ که قربانیان داعش هنگام ذبح شدن بر تن دارند‌ـ ایستاده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات