صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۱۳۰۹۵

اخبار کوتاه چهارشنبه 14 آذر

محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع فعالان فرهنگی استان کرمان گفت: امروز جمهوری اسلامی گرفتار دو لبه قیچی تند تحجر و لیبرالیسم است که دارند ریشه اسلام را می‌زنند. وی افزود: آن روزی که پشت میز مذاکره نشستیم، اگر می‌دانستیم مذاکره نوعی مبارزه برای رسیدن به پیروزی است، امروز دچار مشکلات نمی‌شدیم و مجبور نبودند حل مشکلات اقتصادی را سیاسی جلوه ‌دهند تا عیب خود را بپوشانند.
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار سفیر آلمان اظهار داشت: اگر اروپا نتواند استقلال خودش را در برابر آمریکا نشان دهد، آینده تاریکی در انتظار اروپاست. وی ادامه داد: اکنون چند ماه است که به دنبال ایجاد کانال مالی هستند؛ اما برخی کشورها در اتحادیه اروپا همکاری مناسبی ندارند. رضایی تصریح کرد: ما در ایران صبر زیادی از خود نشان داده‌ایم؛ اما اگر همکاری نشود، اوضاع برمی‌گردد.
پیروز حناچی، شهردار جدید تهران در حساب توئیتری خود نوشت: «به‌کارگیری افراد کاردان برای راهبری سازمان شهرداری تهران اصلی‌ترین راهبرد ساماندهی اوضاع شهر است. زمانی که توفیق دیدار رهبر معظم انقلاب حاصل شد و ایشان هم بر لزوم استفاده از نیروهای متخصص و جهادی و توجه به هویت فرهنگی و معماری اسلامی‌ـ ایرانی تأکید فرمودند، در عزم خود راسخ‌تر شدم.»
عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما گفت: از حدود ۲۲۰ نیرویی که باید بازنشسته می‌شدند، ۲۰۰ نفر تاکنون بازنشسته شده‌اند و الباقی به‌تدریج بازنشسته خواهند شد؛ به طور قطعی تا ۲۲ بهمن به تیم موجود دست نخواهیم زد و پس از این زمان به‌تدریج و با دقت افراد جایگزین را مشخص خواهیم کرد.
بهروز نعمتی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خبری مبنی بر افزایش قیمت بنزین تا پنج هزار تومان، گفت: افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه در برنامه‌های دولت و مجلس قرار ندارد و افزایش قیمت آن کذب است.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در هشداری آشکار به چین، خود را «مرد تعرفه» خواند و تأکید کرد، چنانچه چین با تغییری اساسی در زمینه تجاری موافقت نکند، در افزایش تعرفه بر کالا‌های چینی تردیدی به دل راه نخواهد داد.
«محمدجواد ابطحی» عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: شش نفر از امضاکنندگان طرح استیضاح محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه امضای خود را پس گرفتند و این استیضاح حتماً از حد نصاب می‌افتد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات