صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۱۳۵۱۷

اخبار کوتاه دوشنبه 24 دی

مرکز پژوهش‌های مجلس، کل درآمد پیش‌بینی شده سال آینده کشور از محل صادرات نفت خام، میعانات گازی و گاز طبیعی و فروش داخلی را 36 میلیارد دلار، معادل 213 هزار میلیارد تومان اعلام کرد. بر اساس  این گزارش، کل درآمد پیش‌بینی شده نفت خام 30 میلیارد دلار و فروش میعانات گازی به پتروشیمی حدود 2/5 میلیارد دلار و همچنین خالص صادرات گاز 3/45 میلیارد دلار است.
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره نامزدی «جو بایدن» معاون باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا وی را فردی ضعیف توصیف کرد و گفت: «بایدن همیشه یک درصدی بود. وی دو سه بار برای ریاست‌جمهوری نامزد شد، اما هرگز بالاتر از یک درصد رأی نیاورد و بعد اوباما جلو رفت و وی را از سطل زباله بیرون آورد و معاون رئیس‌جمهور کرد.»
رژیم سعودی در جریان تجاوز چهار ساله خود به یمن حدود ۲ هزار و ۵۳۰ نفر از نظامیان خود را از دست داده است که در فهرست کشته‌شدگان نام ۶۳ افسر و فرمانده بلندپایه عربستانی دیده می‌شود. این در حالی است که رژیم سعودی روزانه ۲۰۰ میلیون دلار برای تجاوز نظامی به یمن هزینه می‌کند، اما به پیروزی دست نیافته است.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز آمریکایی‌ها از روی ناتوانی در یک کشور اروپایی همایشی با عنوان خاورمیانه و با تمرکز بر ایران راه انداخته‌اند تا شاید بتوانند ملت ایران را در برابر خواسته‌های خود تسلیم کنند، اما باید بدانند که تنها راه نجات آنها بازگشت از مسیر اشتباهی است که تاکنون رفته‌اند.
علی صوفی، رئیس ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در شهر تهران در سال ۹۴ با اشاره به نارضایتی مردم از عملکرد فراکسیون امید در مجلس گفت: احتمال دارد اصلاح‌طلبان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه سال آینده (۹۸) برگزار می‌شود، لیست انتخاباتی ارائه ندهند.
قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص برگزاری همایش ضد ایرانی در لهستان گفت: به نظر می‌رسد لهستان تحت تأثیر فضاسازی، وعده وعیدها و فشارهای دولت آمریکا در مسیر رفتارها و سیاست‌های ضدایرانی کاخ سفید قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات