صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۱۳۶۶۱

چلچراغ 30/ دستاوردی به نام محور مقاومت

«همه گزینه‌های ما‌ آماده است. تا امروز دشمن می‌گفت، گزینه‌های ما روی میز است، اما امروز مقاومت در جایگاهی است که می‌تواند بگوید تمام گزینه‌های ما روی میز است[...]
پایگاه بصیرت / سید فخرالدین موسوی
یادداشت: «همه گزینه‌های ما‌ آماده است. تا امروز دشمن می‌گفت، گزینه‌های ما روی میز است، اما امروز مقاومت در جایگاهی است که می‌تواند بگوید تمام گزینه‌های ما روی میز است... هر آنچه از ایستادگی، مقاومت و قدرت لازم است و عقل و درایت و شجاعت حکم می‌کند، نزد ما موجود است. ما به دشمن اجازه نخواهیم داد که قواعد درگیری خود را تحمیل کند... مقاومت، موشک نقطه‌زن دارد و به تعداد کافی هم دارد و هر جا که لازم باشد را می‌زنیم.»
کدام شخصیت سیاسی یا حتی نظامی در جهان وجود دارد که بتواند چنین مقتدرانه و جانانه به تهدید‌های رژیم صهیونیستی که حمایت تمام‌قد جهان غرب را دارد، پاسخ دهد، مگر آنکه در سایه و دایره قدرت انقلاب اسلامی ایران قرار داشته باشد؟ این عبارات، سخنان سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه المیادین است که نه تنها در کلام لرزه بر تن صهیونیست‌ها می‌اندازد؛ بلکه در کنار تجربه تقابل‌های پیشین میان محور مقاومت و این رژیم جعلی حقیر، کابوس سران تل‌آویو را کامل می‌کند! سخنانی که حالا تنها به سیدحسن نصرالله و مقامات ارشد نیروی پرتوان مقاومت محدود نیست، امروز فرماندهان حشدالشعبی در عراق، رهبران جریان حوثی در یمن، فرماندهان تیپ فاطمیون در افغانستان و... نیز پژواک این صدا شده‌اند که مرکز آن، انقلاب اسلامی ایران است؛ صدایی که در حال تبدیل شدن به بلندترین و رساترین صدا و غالب‌ترین گفتمان منطقه است! شکل‌گیری نیروهای مقاومت، گرد هم آمدن چهره‌های مقاومت و قدرت‌گیری روزافزون آنها تا آنجا که امروز با پشتوانه گسترده مردمی در کشورهای مختلف، چنین محکم در برابر استکبار جهانی و اشغالگران منطقه‌ای ایستاده‌اند را بی‌شک می‌توان ‌یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ملت ایران دانست که سرنوشت منطقه را تعیین خواهد کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات