صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۱۳۶۶۵

اخبار کوتاه دوشنبه 8 بهمن

محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس در تشریح جزئیات بازدید از فرودگاه فتح و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: بی‌شک تا قبل از شنیدن اطلاعات جعبه سیاه بوئینگ 707 نمی‌توان نظر صریحی درباره علت وقوع حادثه ارائه داد. وی تصریح کرد: در شرایط فعلی تنها می‌توان گفت خلبان، باند فرودگاه پیام با باند فرودگاه فتح را با هم اشتباه گرفته است. البته، این فرودگاه از نظر کیفیت باند، ترمینال‌ها و دیگر مسائل فنی ظرفیت‌ بالایی دارد و عمده نیازها و امکانات پرواز استاندارد در آن مهیا است.
هیئت وزیران به دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضائیه و دیگر دستگاه‌های اجرایی مشمول قوانین خاص اجازه داد، به کارمندان خود، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام‌وقت اشتغال به کار دارند، مبلغ ۱۰ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام‌وقت در سال ۱۳۹۷ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پرداخت کنند.
«برونو لومر» وزیر اقتصاد فرانسه با بیان اینکه، سازوکار ویژه پرداخت اروپا و ایران ظرف روزهای آینده ثبت می‌شود، گفت: اروپا قصد دارد به آمریکا نشان دهد که توان مقاومت در برابر تحریم‌های یکجانبه این کشور را دارد. لومر در گفت‌وگو با رادیو «اینتر» فرانسه افزود: «ایالات متحده اکنون در موقعیتی است که دست‌کم به اروپایی‌ها بی‌اعتناست و گاهی هم موضع تهاجمی دارد. تنها پاسخ [به این وضعیت]، یک اروپای متحد است.»
اعضای قرارگاه ملی دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با صدور نامه‌ای از وزیر خارجه خواستند مراتب قدردانی شایسته از آرین غلامی شطرنج‌باز کشورمان انجام شود. گفتنی است، آرین غلامی نوجوان قائم‌شهری و استاد فیده شطرنج کشورمان است که چندی پیش در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد حاضر به رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس نشد و به نایب‌قهرمانی این مسابقات اکتفا کرد.
اصغری مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی گفت: اتمام پروژه‌های مسکن مهر برای ما اهمیت بسیاری دارد و درصدد هستیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم تا دغدغه و نگرانی صاحبان مسکن مهر به اتمام برسد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات