صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۱۳۷۲۳

از تصمیم‌ آمریکا تا فتنه اقتصادی

1ـ شعار فتنه آینده چیست؟
«محمدجواد لاریجانی» با بیان اینکه اوضاع اقتصادی کشور نابه‌سامان است و این محصول دو موضوع و پدیده است، گفت: امروز در کشور دو موضوع فتنه اقتصادی و افت کارآمدی سبب مشکلات اقتصادی موجود شده و این دو مورد با هم اتفاق افتاده است. وی با بیان اینکه فتنه اقتصادی، مانند همان فتنه ۸۸ است، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان می‌خواستند مردم را به کف خیابان‌ها بیاورند و «رأی ما کجاست؟» هم کلیدواژه و شعار دشمنان در این فتنه بود؛ امروز هم دشمنان به دنبال کشاندن مردم به خیابان‌ها با شعار «پول ما کجاست؟» هستند و این برنامه آنها است، البته این فتنه نیز مانند فتنه 88 اتاق فرماندهی دارد و برخلاف آن سال اتاق فرماندهی فتنه اقتصادی آشکار است.

2ـ ایرانی‌ها آبروی ما را بردند!
«دونالد ترامپ» در پاسخ به پرسشی در زمینه نظرش درباره جمع‌بندی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا که پایبندی ایران به برجام را تأیید می‌کنند، گفت: «من با حرف‌های خاصی که آنها زدند، مخالفم. حرف‌های من درست است و گذشت زمان نشان خواهد داد که من درست می‌‌گویم.» رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد: «ایران، تهدید است؛ تهدیدی بسیار بزرگ. فکر می‌کنم با خاتمه دادن به توافق هسته‌ای احمقانه برجام کار بزرگی انجام داده‌ام.» وی در ادامه گفت: «اگر یادتان باشد آنها ۱۰ ملوان ما را در آب‌هایی که درباره آنها بحث وجود دارد، دستگیر کردند و آبروی ما را بردند.»

3ـ امضای آمریکا هیچ ارزشی ندارد
«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تصمیم آمریکا برای خروج از پیمان منع موشک‌های میان‌برد (INF)، گفت: خروج آمریکا از توافق‌نامه‌ها و پیمان‌های متعدد نشان می‌دهد، توافق با آمریکا کاری بیهوده است. وی در توئیتر خود نوشت: «فقط برجام یا ایران نبود. به نظر می‌رسد این جماعت به هر چیزی که امضای ایالات متحده روی آن باشد، آلرژی دارند.» ظریف افزود: «پیام این کار: هر توافقی با دولت ایالات متحده، حتی به اندازه جوهر [مورد استفاده برای نوشتن آن توافق] هم ارزش ندارد؛ حتی پیمان‌هایی که به تصویب کنگره رسیده‌اند.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات