همدان >>  عمومی >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۳۴
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

نگذاريد دزدها از پنجره لوایحی چون FATF وارد شوند

مردم ايران 40 سال پیش دزدها را از در بیرون کردند، از مسؤولان می خواهیم دزدهایی که مردم از در بیرون کردند از پنجره لوایحی چون FATF وارد نشوند.
آیت‌الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در جمع پرشور مردم همدان در راهپیمایی 22 بهمن با تأکید بر اینکه باید به این حضور دست‌مریزاد گفت اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور خود پاسخی دندان‌شکن به آمریکا و ایادی آن دادند.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در سن چهل سالگی به بلوغ رسیده ست و با قوت مسیر الهی خود را دنبال می‌کند.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راهپیمایی امسال دو ویژگی‌‌ دارد که در سال‌های گذشته نبود اظهار کرد:‌ آمریکا در شدیدترین وضعیت تحقیر قرار دارد چراکه به هدف خود که خاورمیانه بزرگ بود تا لبنان، سوریه و عراق را زیر چتر خود داشته باشد، نرسید.
 
وی با بیان اینکه به گفته ترامپ آمریکا  7 تریلیون دلار در عراق هزینه کرده است اما باید مخفیانه به عراق برود افزود: این اتفاق به معنای مرگ آمریکاست.
 
خاتمی با بیان اینکه نشست لهستان را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تشکیل دادند اما در همان آغاز کار با شکست مواجه شد تصریح کرد: جان بولتون عنصری پست است که گفته بود نمی‌گذارند ایرانی‌ها چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن بگیرند اما امروز به کوری چشم همه آنها زیر بارش برف، «شعار مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر سر می‌دهیم و جشن انقلاب را شکوهمندانه برگزار کردیم.  
 
وی با بیان اینکه مردم ایران پیروز میدان هستید ادامه داد:‌ تاکنون آمریکا را شکست دادیم و امیدواریم تا سال آینده و سال‌های آینده شکست استکبار را جشن بگیریم.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فشارها و تحریم‌های بزرگی علیه ایران اعمال شد خاطرنشان کرد:‌ این تحریم‌ها برای آن بود که مردم برای راهپیمایی 22 بهمن حضور نیابند اما آمدند و پوزه آمریکایی‌ها را به خاک مالیدید.
 
وی با تأکید بر اینکه ملت ایران، داعش آدمکش را نابود کردند گفت:‌ امروز اسمی از این وحشی‌ها نیست و این دستاورد بزرگ به برکت انقلاب اسلامی ماست.
 
خاتمی با تأکید براینکه مردم ایران در اوج اقتدار هستند اظهار کرد:‌ اگر در اوج اقتدار نبودیم این همه توطئه برای براندازی نظام در کار نبود؛ این اتفاق نشان می‌دهد اقتدار ایران اسلامی در اوج است و این پایان توطئه‌هاست.
 
وی با بیان اینکه می‌خواهند به بهانه گرانی‌ها و فشار زندگی مردم را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کنند افزود: دشمنان بدانند مردم تا آخرین نفر و نفس از این انقلاب حمایت خواهند کرد.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مسؤولان بدانند مردم به وظیفه خود عمل کردند حالا نوبت آنهاست تصریح کرد:‌ برای مقابله با گرانی‌های افسارگسیخته مدیریت جهادی، نظارت بر قیمت‌ها و مبارزه با مفسدان و متخلفان اقتصادی لازم است.
 
وی با بیان اینکه مردم دین خود را به انقلاب ادا کردند و از این به بعد نوبت مسؤولان است ادامه داد:‌ آنها خوابی که برای ایران دیدند این است که مردم را از انقلاب ناامید کنید اما مردم با نشاط ایران ثابت کردند به حمایت خود ادامه می‌دهند.
 
خاتمی با اشاره به اینکه در شبکه‌های ماهواره‌های و فضای مجازی ناامیدی را پمپاژ می‌کنند اما کور خوانده‌اند خاطرنشان کرد: با حضور مردم همه این توطئه‌ها نقش بر آب شد و از همین لحظه همه تحلیل‌ها عوض و نقشه‌ها نقش بر آب شد.
 
اروپا هم مانند آمریکا قابل اعتماد نیست
 
وی با بیان اینکه هر نغمه ناامیدی یک نغمه آمریکایی است گفت: مردم خوب و مومن ایران 40 سال پیش دزدها را از در بیرون کردند، از مسؤولان می خواهیم دزدهایی که مردم از در بیرون کردند از پنجره لوایحی چون FATF وارد نشوند.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدتی کشور به بهانه برجام منتظر آمریکا بود و امروز اروپا می‌خواهد کشور را معطل کند که باید مراقب باشیم فریب دشمن را نخوریم افزود: اروپا هم مانند آمریکا قابل اعتماد نیست و همه سر و ته یک کرباس هستند.
 
وی با بیان اینکه امروز می‌خواهند به اقتدار موشکی آسیب برسانند تصریح کرد:‌ خوشبختانه همه مسؤولان نظام پای اقتدار موشکی ایستاده‌اند.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقتدار موشکی خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده است ادامه داد:‌ اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کرد موشک‌های ما مانند صاعقه بر سر آنها فرود خواهد آمد.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آسیب به اقتدار موشکلی ماست اما نخواهد توانست که به این هدف خود دست یابد.
 
خاتمی در پایان از حضور مردم تقدیر کرد و گفت:‌ زبان از وصف حضور مردم و شور مردم عاجز است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات