صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۱۳۹۱۴

اخبار کوتاه یک‌شنبه 28 بهمن

وزیر جهاد کشاورزی درباره افزایش قیمت گوشت قرمز و نحوه توزیع آن، گفت: گوشت قرمز به میزان کافی حتی بیش از سال گذشته وارد کشور شده و این روند ادامه خواهد داشت. محمود حجتی با بیان اینکه در توزیع گوشت قرمز مشکلاتی، مانند صف و... وجود دارد، افزود: بر اساس تصمیم دولت و ستاد تنظیم بازار مقرر شد برای رفع این مشکل، گوشت قرمز به صورت هدفمند توزیع شود و در اختیار تعاونی‌های کارگری، کارمندی، لشکری، اتحادیه‌های بازنشستگی و... قرار گیرد.
یوسف‌بن‌علوی، وزیر خارجه عمان بار دیگر با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به مثابه یک کشور، مدعی شد مسقط در راستای واسطه‌گری برای نیل به صلح در خاورمیانه تلاش می‌کند. او در گفت‌وگو با خبرگزاری «دویچه وله» آلمان گفت: ما از مدت‌ها پیش اسرائیل را به مثابه یک کشور در میان کشورهای خاورمیانه به رسمیت شناخته‌ایم، هرچند اسرائیل در حال حاضر به این موضوع توجهی نمی‌کند.
رجب‌طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از احتمال عملیات نظامی مشترک این کشور با ایران و روسیه در «ادلب» سوریه به منظور مقابله با تروریست‌ها خبر داد. وی گفت: «هر آن امکان و احتمال عملیات مشترک (ترکیه، ایران و روسیه در ادلب) با توجه به شرایط وجود دارد. هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد و تدابیری برای آسایش، شادی و توفیق مردم ادلب اندیشه شده است.»
روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اذعان کرد، رژیم صهیونیستی عضو غیر رسمی ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان سعودی در جنگ علیه یمن است. این روزنامه نوشت: شرکت‌های اینترنتی صهیونیستی، تاجران سلاح، کسانی که آموزش‌های نظامی علیه تروریسم می‌دهند، افرادی که از کشورهای دیگر برای جنگ در یمن به کار گرفته شده‌‌اند، همه و همه شریک جنگ در یمن هستند.
وبگاه «استاتیستکس‌تایمز» نوشت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده از سوی صندوق بین‌المللی در ارتباط با چشم‌انداز اقتصادهای جهان در سال‌های ۲۰۱۸ و  ۲۰۲۳ میلادی، ایران در این رتبه‌بندی در جایگاه هجدهم قرار گرفته است.
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، ۳۸۵ شرکت و مؤسسه و بانک در بودجه وجود دارد که از این تعداد بالغ بر ۱۷۶ شرکت سودده،‌ ۱۴۴ شرکت سر به سر و ۶۵ شرکت در منابع و مصارف زیان‌ده هستند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات