تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۱۴۳۴۲
امام جمعه یاسوج:

دشمن از ورود سپاه به حوزه‌های اقتصادی می‌ترسد

حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان فضایل ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارکه آن اظهار کرد: به جهاتی شعبان ماه رسول‌الله است و هر کس دو روز با اخلاص و پاکی در این ماه روزه بگیرد مورد شفاعت پیامبر قرار می‌گیرد.

حسینی به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و با اشاره به سیل اخیر خاطرنشان کرد: افراد طمع کار کارهایی انجام دادند که موجب روان شدن سیل و ایجاد خسارت به کشور و مردم شد اگر دره‌ها خیابان نمی‌شد و جنگل‌ها قطع نمی‌شد و مراتع از بین نمی‌رفت چنین وضعیتی نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با بیان این که اگر دست خیانت انسان نمی‌بود یا خسارت نبود و یا کمتر بود خاطرنشان کرد: گر چه سیل آمد اما نمایش عجیبی از مردم متحد ایران به منصه ظهور رساند و سیل آمد و سیل جمعیت متحد شد و ارتش و سپاه و بسیج و هلا‌ل احمر و همه مردم سیل‌آسا کنار هم آمدند و حتی برخی استان‌هایی که خودشان خسارت دیدند به یاری استان‌های سیل‌زده دیگر رفتند تا بتوانند از غم خسارت دیدگان بکاهند.

وی با بیان این که بیت‌المال خود را به هدر می‌دهیم افزود: چرا باید ناظران ما مشکلات طرح‌ها را زیر سبیلی رد کنند و پیمانکاران کارهای خود را خوب انجام ندهند تا چنین مشکلاتی به وجود بیاید لذا مردم باید ساکت ننشینند و وقتی مشکل می‌بیند فریاد بکشند تا عده‌ای با بیت‌المال چنین نکنند. 

وی به مناسبت دوم اشاره کرد و با بیان اینکه خداوند دشمنان ملت ایران را از احمق‌ها آفریدهاست اظهار کرد: آن‌ها از سپاه این فرزندان خمینی بزرگ می‌ترسند و از میدان رفتن آن‌ها در میدان‌های رزم و سیاست و اقتصاد می‌ترسند.

امام جمعه یاسوج با طرح این سوال که چه کسی سوریه را آزاد کرد و کلک داعش را کند و سربازان متجاوز به آب‌های کشور را دستگیر کرد و موجب خرج‌های فراوان برای آمریکا کرد افزود: همه این کارها را سپاه کرد و اکنون دل پر کین آمریکا باید این زهر را بچشد و امروز دشمن احمق ما کاری کرد که وحدت کشور ما صد برابر شد.

حسینی تصریح کرد: باید آمریکا از سپاه ما بترسد و فکر می‌کند که با این یاوه‌ها کاری از پیش می‌برد غافل از آن که محبوبیت سپاه نزد ملت‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و در حالی که سپاه روز به روز محبوب‌تر می‌شود اما ترامپ در عین حقارت و زبونی جرات نکند آشکارا به پایگاه‌های نظامی خود در خاورمیانه سفر کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات