صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۱۴۶۴۰

تربیت آدمکش های ادکلن زده در ایران !!

اجرای سند 2030 نظام آموزشی کشور به همین جا ختم نمی شود و طبق ادعای یکی از مدیران منطقه 18 تهران تعدادی از بازرسان آموزش پرورش ضمن سرکشی از مدارس استان تهران از مدیران مدارس می خواهند که از درج هرگونه نام شهیدان در مدارس و یا حتی استفاده از عکس سردار سلیمانی در مدارس اجتناب نمایند.

تربیت آدمکش های ادکلن زده در ایران چگونه اتفاق افتاده؟

تربیت سرباز برای آدم کش های آمریکایی در ایران یکی از نگرانی های مقام معظم رهبری در قبال معاهده ۲۰۳۰ است.ایشان روز گذشته در دیدار معلمان و مسوولان آموزش و پرورش فرمودنددلیل اینکه روی سند ۲۰۳۰ آن‌قدر کار میکنند، چون در این سند دستورات و توصیه‌ها این است که آموزش و پرورش، مناسبات فکری شاگردان را جوری تنظیم کند که اساس زندگی‌شان طبق تفکر غربی باشد. یعنی شما سرباز درست کنید برای انگلیس و آمریکا و بقیه‌ی این وحشی‌های کراوات‌زده و ادکلن‌زده؛ همینهایی که آدم میکُشند و به آدم‌کش کمک میکنند، بدون اینکه خم به ابرو بیاورند. میگویند چون به پولش نیاز داریم کمکشان میکنیم. حالا میخواهند ما در کشورهای مسلمان برای اینها سرباز و رعیت تربیت کنیم. ۲۰۳۰ این است.

تربیت آدمکش های ادکلن زده در ایران چگونه اتفاق افتاده؟
در سالهای گذشته دولت با کنار گذاشتن سند تحول آموزش و پرورش تلاش بی وقفه ای را برای الحاق به ۲۰۳۰ شروع کرده اند و علیرغم تذکرات متعدد حضرت آیت الله خامنه ای هنوز از فعالیت خود در این زمینه عقب ننشسته اند.طبق اسناد که از سازمان تحت مدیریت معاون رئیس‌جمهور منتشر شده است حکایت از اجرای سند 2030 توسط وزارتخانه‌های مختلف دولت دارد! در این سند سرپرست مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان محیط زیست به‌عنوان سازمان تحت مدیریت معاون رئیس‌جمهور در قالب نامه‌ای‌ رسمی خطاب به سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی، وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی خواستار ارائه گزارش اجرای سند 2030 یا همان سند توسعه پایدار جهت ارائه این گزارش‌ها توسط نمایندگی ایران در نیویورک شده است.
شایان ذکر است که اجرای سند 2030 نظام آموزشی کشور به همین جا ختم نمی شود و طبق ادعای یکی از مدیران منطقه 18 تهران تعدادی از بازرسان آموزش پرورش ضمن سرکشی از مدارس استان تهران از مدیران مدارس می خواهند که از درج هرگونه نام شهیدان در مدارس و یا حتی استفاده از عکس سردار سلیمانی در مدارس اجتناب نمایند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات