صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۱۴۹۸۷

حجاریان سخنگوی جریان اصلاحات نیست

حجاریان سخنگوی جریان اصلاحات نیست
مرتضی حاجی، از فعالان اصلاح‌طلب و وزیر آموزش و پرورش دولت دوم اصلاحات درباره تحریم انتخابات مجلس که سعید حجاریان مطرح کرده است، گفت: آقای حجاریان معمولاً نظرات خودش را مطرح می‌کند؛ در حالی ‌که این نظرات در جایی هماهنگ و بحث نشده است. او گفته است اصلاح‌طلبان به صورت مشروط یا غیرمشروط در انتخابات شرکت کنند. سؤال اینجاست که این «شرط» درباره چه مسائلی است؟ تصمیم‌گیری برای تحریم انتخابات با آقای حجاریان نیست؛ زیرا وی فقط پیشنهاد داده است انتخابات را تحریم کنید؛ اما او تصمیم‌گیر و سخنگوی جریان اصلاحات نیست.


مهدی شیرزاد، پسر احمد شیرزاد نماینده مردم اصفهان در مجلس ششم و عضو حزب منحله مشارکت که در شهرداری تهران فعالیت می‌کند،‌ در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات شورایاری‌ها‌ـ که خرداد ماه جاری برگزار می‌شود‌ـ است. گفته شده است برنامه‌ریزان شهرداری آیین‌نامه‌های قبلی برگزاری این انتخابات را تغییر داده‌اند. شورایاری‌ها شش عضو انتخاباتی و هفت عضو انتصابی دارند. در این بین دو طیف اتحاد ملت و اعتماد ملی برای افزایش نفوذ خود در ارگان شهرداری، ‌در رقابت جدی هستند.


در روزهای اخیر،‌ خبرهای ناخوشایندی از تهدید همسر، فرزندان و بستگان درجه اول روحانی شهید مصطفی قاسمی از سوی نوچه‌ها و رفقای بهروز حاجیلو (قاتل شهید قاسمی) که در درگیری با نیروهای انتظامی کشته شد، به گوش می‌رسد. این تهدیدها سبب شده است تا رفت‌وآمد خانواده روحانی شهید همدان با محدودیت‌هایی مواجه شود. اراذل و اوباش تهدید کرده‌اند انتقام خون بهروز را از اعضای خانواده این شهید خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات