صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۱۵۱۷۲

بولتون دوباره انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه گرفت.

با شکست عملیات روانی و سیاست جنگ هراسی آمریکا علیه ایران، از یک طرف ترامپ به ایران پیشنهاد مذاکره می دهد و به دنبال میانجی می گردد و در طرف دیگر مشاور امنیت ملی وی یعنی بولتون انفجار های بندر الفجیره و حمله به سفارت امریکا در بغداد را به ایران نسبت می دهد و در این موضوعات انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه می رود.

بولتون دوباره انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه گرفت.

امروز بولتون در سفر خود به امارات متحده عربی گفت:« به قطع یقین، ایران در پشت سر انفجارهای الفجیره قرار دارد و این انفجارها توسط مین های دریایی آن ها صورت گرفته است.»
در خصوص این اتهام زنی مشاور ارشد ترامپ سه سناریو متصور می باشد.
سناریوی اول، برخورد جدید مقامات آمریکایی در مورد ایران است که نشان می دهد مقامات آمریکایی دوباره سیاست چماق و هویچ را در برابر ایران پیش گرفته اند؛ از یک طرف ترامپ ایران را به میز مذاکره دعوت می کند و از طرف دیگر جان بولتون با چماق و اتهامات واهی ایران را تهدید می کند.
دومین سناریو افزایش ایران هراسی در منطقه و فروش سلاح بیشتر به کشورهای مرتجع منطقه و به قول خودشان شیر دوشیدن بیشتر از گاو شیرده می باشد.
سومین سناریو، انزوای بولتون در میان سیاستمدران آمریکا می باشد، تا جایی که خود ترامپ هم نسبت به او قطع امید کرده است و بولتون برای این که بتواند از این انزوا بیرون بیاید ناچار است گزافه گویی کند و سیاست جنگ هراسی خود را پیش ببرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات