فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۱۵۲۱۲

شعر یک جوان در مورد پدرش و تحسین ویژه رهبر انقلاب +فیلم

شاعر خوزستانی با اشاره به شعرخوانی خود در محضر امام خامنه‌ای گفت: از رهبری خواهش کردم که چفیه خود را لطف کنند و به من دهند که ایشان نیز با بزرگواری تمام چفیه را از دوش خود برداشتند و به من دادند که یکی از لحظات شیرین زندگی‌ام بود.وی افزود: از بین شاعران خوزستانی 5 نفر دعوت شده بودند که امسال از بین این 5 نفر بنده افتخار داشتم در محضر رهبری انقلاب شعر خود را بخوانم.

شعرخوانی حسین علیپور فرزند شهید مدافع حرم در دیدار شعرا با رهبرانقلاب

حسین علی‌پور شاعر خوزستانی اظهار داشت: در نیمه ماه مبارک رمضان خداوند توفیق داد که برای دومین سال به همراه شعرا به محضر مقام معظم رهبری برسیم. حسین علیپوردرباره فضای دیدار با مقام معظم رهبری اظهار داشت: مطابق سال‌های قبل حضرت آقا با نشاط و طراوت در حیاط بیت رهبری یک ساعت قبل از افطار پذیرایی شعرا بودند و در این مدت نیز شعرا آثار خود را به مقام معظم رهبری تقدیم می‌کردند.وی ادامه داد: امسال براساس تاکیدات رهبری مبنی بر کار هنری در حوزه شهدای مدافع حرم جشنواره شعر «شهد شهود» را با حضور شعرای مطرح در خوزستان برگزار کردیم و خلاصه اشعار منتخب این جشنواره در کتابی به همین نام منتشر شد.فرزند سردار شهید علی‌پور ادامه داد: در این دیدار قبل از نماز من به محضر مقام معظم رهبری رسیدم و این کتاب را تقدیم ایشان کردم. حضرت آقا کتاب و فهرست آن را نگاه کردند و گفتند کار خوبی است و حتماً می‌خوانم.

علی‌پور با اشاره به شیرین‌ترین لحظه دیدار با مقام معظم رهبری گفت: پس از ارائه کتاب، از امام خامنه‌ای خواستم که چفیه خود را لطف کنند و به من دهند که ایشان نیز با بزرگواری تمام چفیه را از دوش خود برداشتند و به من دادند که لحظه‌ای بسیار شیرین و پرافتخاری بود.

وی ادامه داد: پس از اذان، شعرا نماز را به حضرت آقا اقتدا کردند و مجدد پس از افطار در حسینیه جلسه شعرخوانی برگزار شد که در این جلسه خداوند عنایت کرد و من شعر را خواندم.

فرزند سردار شهید مدافع حرم بیان کرد: خدا را شکر شعر مورد استقبال حضرت آقا قرار گرفت و ایشان در حین شعرخوانی، مرتب بنده را تحسین کردند و آفرین می‌گفتند. در پایان شعرخوانی من نیز فرمودند خداوند بر درجات شهید علی‌پور بیافزاید و انشاءالله خداوند ما را به امثال پدر شما ملحق کند.

شاعر خوزستانی افزود: پس از شعرخوانی مقام معظم رهبری در فضای صمیمی مطالبی را در پاسداری از زبان و ادبیات فارسی بیان داشتند که نشان از تسلط و تعصب ایشان به ادبیات پارسی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
2
6
جانم فدای رهبرم امام خامنه ای
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات