صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۱۵۳۱۳

«سیلی محکم» کاربران ایرانی به گوش«وزارت خارجه آمریکا» + سند

71 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی توییتر فارسی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به اینکه «آیا وعده های آیت الله خمینی در مورد زندگی بهتر برای ایرانیان عملی شده است؟ گزینه« بله» را انتخاب کردند.


 حساب فارسی وزارت خارجه آمریکا همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران با انجام نظرسنجی معناداری در صفحه توییتر خود در مورد میزان رضایت مردم از تحقق وعده های حضرت امام (ره) به دنبال آن بود که با نتیجه مشخصی که از این نظرسنجی به دست می آورد همچون گذشته به تخریب و سیاه نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی و مسئولان ایران بپردازد که با شگست مواجه شد.
71 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به اینکه «۳۰ سال پیش آیت الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران درگذشت. آیا به نظر شما وعده های او درمورد زندگی بهتر برای ایرانیان عملی شده است؟» با انتخاب هوشمندانه گزینه« بله» سیلی محکمی را به گوش مقامات وزارت خارجه آمریکا نواختند و اقدام ضد ایرانی این وزارتخانه را ناکام گذاشتند.

در پایان خاطر نشان میشود که شکست نظرسنجی وزارت خارجه امریکا درحالی صورت گرفت که کانال هایی همچون آمدنیوز و کانال های وابسته به سلطنت طلبان و همچنین کانال تلگرامی شبکه وهابی کلمه و... با انتشار لیک این نظرسنجی در کانال های خود و حتی با پین کردن آن، به کمک وزارت خارجه آمریکا آمده بودند تا این وزارت خانه را در رسیدن به هدفی که در واقع هدف مشترک همه رسانه های اپوزیسیون و آمریکاست یاری نمایند؛ اما با همه این تلاش ها، این هدف ناکام ماند و حتی کانال آمدنیوز مجبور شد لینک این نظرسنجی را از کانال خود حذف کند.

 

«سیلی محکم» کاربران ایرانی به گوش«وزارت خارجه آمریکا» + سند

 

«سیلی محکم» کاربران ایرانی به گوش«وزارت خارجه آمریکا» + سند

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات