صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۵۴۲۹۲

برپایی جوخه‌های ترور توسط گروهک‌های کردی!

اختلافات تجزیه طلبان و سلطنت‌طلبان پس از فروپاشی منشور مهسا و اتحاد پوشالی اپوزیسیون شدت گرفته است.

یک سال پس از شکست اغتشاشات براندازان به جان هم افتاده و یکدیگر را تهدید به حذف فیزیکی و ترور می‌کنند، در یکی از اتاق‌های گفتوگوی کلاب‌هاوس، تجزیه‌طلبان عرفان قانعی‌فرد، فعال رسانه‌ای سلطنت طلب را تهدید به ترور کردند.

عرفان قانعی‌فرد، که اکنون در آمریکا اقامت دارد، پژوهشگر و مورخ کرد است که در سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ برای اولین بار با پرویز ثابتی مصاحبه کرده بود و از مجموعه گفتوگوها با او، کتاب «در دامگه حادثه» را تدوین و تولید کرده بود. این کتاب را انتشارات شرکت کتاب لس‌آنجلس در ۵۵۰۰ نسخه منتشر و توزیع کرد.قانعی‌فرد همچنین سابقه گفتگو با مسعود بارزانی را هم دارد.

برپایی جوخه‌های ترور توسط گروهک‌های کردی!

هفته گذشته سلطنت‌طلبان خبر از تاسیس یک گروهک جدید در کردستان با عنوان «ایرانیان کرد» دادند. شعار، لوگو، نماد این گروهک نشان از این دارند که حامی سلطنت‌طلبان است.

راه اندازی یکک گروهک جدید کردی به مذاق گروهک‌های مارکسیستی مستقر در اقلیم کردستان خوش نیامده و آن‌ها در اتاق گفت وگوی کلاب‌هاوسی، اعلام کرده‌اند که هیچ گروهک و حزب سیاسی غیر از خودشان، حق ندارد در کردستان عراق مستقر شده و فعالیت کند

تروریست‌های تجزیه‌طلبان معتقدند که عرفان قانعی‌فرد در تاسیس این گروهک نقش داشته و باید برای ترور او، کمک‌های مالی جمع آوری کنند.

در بخشی از این صوت، تجزیه‌طلبان کردستان صراحتا اعلام می‌کنند که بگذار به ما بگویند تروریست؛ اصلا اهمیتی ندارد و باید جلوی تاسیس این گروه را بگیریم، باید این افراد را به یک خلوت کشانده به قدری آنها را کتک بزنیم که جان دهند!

اختلافات تجزیه طلبان و سلطنت‌طلبان پس از فروپاشی منشور مهسا و اتحاد پوشالی اپوزیسیون شدت گرفته است، این اختلافات حالا به سوی تهدید به قتل و حذف فیزیکی چرخش پیدا کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات