صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۱۵۶۱۳

گزارش روز/ کمک به دشمن با یارانه دولتی!

«نگرانی در مورد افزایش تنش‌ها بیشتر شده؛ حالا همه از وضعیت رخ داده ابراز نگرانی می‌کنند؛ از دبیر کل سازمان ملل تا مقامات عالی اروپایی، از همسایگان کشورمان تا تک‌تک همسایگان خانه‌های‌مان»، «پنج‌شنبه را بسیاری در این هراس به صبح رساندند[...]
پایگاه بصیرت / سید فخرالدین موسوی

یادداشت: «نگرانی در مورد افزایش تنش‌ها بیشتر شده؛ حالا همه از وضعیت رخ داده ابراز نگرانی می‌کنند؛ از دبیر کل سازمان ملل تا مقامات عالی اروپایی، از همسایگان کشورمان تا تک‌تک همسایگان خانه‌های‌مان»، «پنج‌شنبه را بسیاری در این هراس به صبح رساندند که از جلسه مقامات آمریکایی چه بیرون خواهد آمد»، «آمریکایی‌ها در گام اول تصمیم به حمله می‌گیرند و بعد ترامپ تصمیم خود را عوض می‌کند... او گفته ۱۰ دقیقه قبل از دستور حمله، آن را متوقف کرده است» و... . این عبارات بخش‌هایی از گزارشی است درباره سرنگون کردن پهپاد متجاوز «گلوبال هاوک» متعلق به ارتش ایالات متحده آمریکا به دست پاسداران مرزهای ایران اسلامی که در روزنامه اصلاح¬طلب «شرق» منتشر شده است! گزارشی کاملاً از موضع ضعف که مع‌الاسف در سطر سطر آن، تلاش برای ایجاد وحشت در دل مردم و القای نگرانی در افکار عمومی قابل ملاحظه است!
سؤال اینجاست که چرا رسانه‌ای که یک جریان سیاسی درون نظام، در داخل کشور منتشر می‌کند و حتی از یارانه‌های دولت نیز بهره‌مند و منتفع است، مطلبی را به چاپ می‌رساند که در راستای اهداف کاخ سفید و رئیس دولت ایالات متحده آمریکاست! تبدیل کردن فرصت تحکیم غرور ملی ایرانیان و تبیین قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به بزنگاهی برای خودتحقیری و خدشه وارد کردن به اعتماد به نفس ملی، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد و با دیده اغماض به آن نگریست! مسئولان این جریده باید پاسخگو باشند که با چه هدف و نیتی گزارشی را به چاپ رساندند که به دنبال ایجاد نگرانی در میان مردم و ارائه تصویری ضعیف و آسیب‌پذیر از نظام اسلامی است؟! مسئله‌ای که کاخ سفید، نه با غول‌های رسانه‌ای‌اش و نه با شبکه‌های پرطمطراق و پر خرج فارسی‌زبانی که به راه انداخته، نتوانسته است آن را محقق کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات