صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۱۵۶۷۴

مرگ ۷ مهاجر بر اثر گرمای شدید در مرز‌های آمریکا

 مقامات ایالت تگزاس از جان باختن ۷ مهاجر در مرز‌های آمریکا و مکزیک در اثر گرمای شدید خبر دادند.

مرگ ۷ مهاجر بر اثر گرمای شدید در مرز‌های آمریکا

گزارش‌ مقام‎های محلی آمریکا نشان می‎دهد که در ماه اخیر هفت مهاجر بر اثر گرمای شدید در مرز‌های این کشور جان باختند.
به گزارش رویترز، مقام‎های تگزاس اعلام کردند هفت مهاجر از جمله یک زن و سه کودک خردسال بر اثر گرمای شدید در مرز‌های این ایالت در ماه اخیر جان خود را از دست دادند.
یکی از مقام‎های محلی تگزاس با تایید این خبر گفت با توجه به گرمای شدید در این منطقه، این مهاجران بر اثر گرما و کم آبی جان خود را از دست دادند. اجساد این هفت مهاجر چند روز پس از مرگشان در مرز‌های آمریکا و مکزیک توسط واحد‌های گشت مرزی کشف شد.
از سوی دیگر دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز‌های آمریکا به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۰۶ تاکنون رسیده است. ۶۰ درصد دستگیرشدگان کودکان و خانواده‌هایی بودند که به دنبال دریافت پناهندگی در آمریکا بودند.
دولت آمریکا با طولانی کردن و اعمال محدودیت‌های زیاد در فرآیند درخواست پناهندگی، شمار زیادی از افراد خواهان پناهندگی را ماه‌ها در مرز‌های خطرناک آمریکا و مکزیک آواره و سرگردان می‌کند.
گشت مرزی آمریکا گزارش داد شمار مهاجران جان باخته در مرز‌های آمریکا در سال ۲۰۱۸، ۲۸۳ نفر بوده است. اما فعالان حقوق بشر بر این باورند که این تعداد بسیار کمتر از میزان واقعی است؛ چرا که اجساد بسیاری از مهاجران جان باخته هرگز پیدا نمی‌شود و اطلاعات اداره گشت مرکزی نیز شامل تمامی موارد مرگ و میر ثبت شده توسط مقام‎های محلی نیست

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات