اقتصادی >>  بازار سرمایه >> نبض اقتصاد
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۱۵۹۳۸

اصلاح ساختار بودجه پس از تنفيذ رهبر انقلاب اجرا خواهد شد

سازمان برنامه و بودجه كشور درباره طرح اصلاح ساختاری بودجه اطلاعيه داد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور درباره طرح اصلاح ساختاری بودجه اطلاعیه داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

۱- «طرح اصلاح ساختار بودجه» به دنبال فرمان رهبر معظم انقلاب در آذر ماه ۱۳۹۷ و با هدف تبدیل تهدید تحریم‌های ظالمانه دشمنان ملت ایران به یک فرصت تاریخی برای اقتصاد کشور و همچنین کاهش وابستگی بودجه به نفت توسط کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور، تعدادی از اساتید دانشگاه و موسسات پژوهشی داخلی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی بر اساس نیاز‌ها و ضرورت‌های های حاکم بر کشور تدوین و پس از پیشرفت و تکمیل این طرح در تاریخ ۲۰فروردین ۱۳۹۸ برای نخستین بار رونمایی شد.

۲- پس از انتشار عمومی این طرح نیز طی فراخوانی گسترده از عموم صاحب نظران و اندیشمندان نیز دعوت شد تا نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی و اقتصادی خود را برای تکمیل این طرح به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام و منعکس نمایند تا این سازمان با بهره مندی از نظرات مشفقانه ایشان اصلاحات لازم را اعمال و ایرادات احتمالی را رفع کند.

۳- مقرر است که این طرح در مجلس و شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مطرح و در نهایت با تنفیذ رهبر معظم انقلاب ابلاغ و اجرایی شود.

مجددا از صاحب نظران دعوت می‌شود تا با مراجعه به سایت سازمان به نشانی www.mporg.ir نقطه نظرات ارزشمند خود در مورد این طرح را به سازمان برنامه و بودجه کشور منعکس نمایند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات