اقتصادی >>  اقتصاد مقاومتی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۱۶۰۹۸

استقبال مردم از خرید مواد شوینده تولید داخل

رئیس‌ اتحادیه عمده‌فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده گفت: افزایش کیفیت مواد شوینده داخلی منجر به رقابت با مشابه خارجی و گرایش مردم به این محصولات شده است.
علیرضا رضایی قهرودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازار مواد شوینده اظهار کرد: طی دو ماه گذشته افزایش فروش ۲۰ تا ۲۵ درصدی در مواد شوینده را در این صنف شاهد بودیم و کمبودی در این بازار احساس نمی‌شود.
وی با بیان اینکه محصولات شوینده و پاک‌کننده در بازار عرضه می‌شود و بازار ثبات قیمت دارد، افزود: در تهران ۴۰ تا ۵۰ واحد عمده‌فروشی مشغول به فعالیتند و انتظار می‌رود که واحد‌های توزیع مواد شوینده در سطح شهر روند افزایشی داشته باشند. رئیس‌اتحادیه عمده‌فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده با‌اشاره به اینکه کیفیت مواد شوینده در بازار مناسب است، یادآوری کرد: این مهم، می‌تواند با سایر محصولات خارجی به رقابت بپردازد و همین موضوع سبب شده گرایش مردم به خرید داخلی به مراتب بیشتر شود. ثبات قیمت در بازار می‌تواند دست دلالان و سودجویان را در بازار کوتاه کند. رضایی از قابلیت بالای تولید محصولات شوینده در کشور خبر داد و گفت: هم اکنون توانسته ایم تا حدی مشکلات مربوط به این صنف را مرتفع کنیم که البته انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد. گفتنی است، مواد شوینده ایرانی از گذشته دارای کیفیت بالایی بوده و مشتریان فراوانی در کشور‌های دیگر داشته و استقبال مردم کشورمان از این محصولات، چیزی نیست که به تازگی و در این دولت، پررنگ شده باشد. با توجه به اینکه برخی محصولات شوینده از نفت به دست می‌آید، یک دسته از کالا‌هایی که می‌تواند به وفور در کشور تولید شده و بازار صادراتی بزرگی برای ایران در سراسر جهان ایجاد کند، مواد شوینده و پاک‌کننده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات